אורנה גולדמן, משרד עריכת דין

אורנה גולדמן, משרד עריכת דין

בניין יהלום, רחוב שבזי 26, ת.ד 5 , ראש העין (אזור המרכז)

משרד בוטיק המציע יחס חם ואישי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עו"ד אורנה גולדמן  מציע יחס אישי חם ואמפתי לכל לקוח בהתאם לצרכיו. מלווה את לקוחותיו לאורך כל הדרך.

 

 

משרד עו"ד אורנה גולדמן  מלווים כל אחד מבין לקוחותינו לאורך כל ההליך המשפטי מתחילתו ועד לסופו, באופן שוטף, וכן שומרים על זמינות גבוהה ומענה טלפוני.

 

 

משרד עו"ד אורנה גולדמן מציע אוזן קשבת ועצה בכל שעה.

 

 

משרד עו"ד אורנה גולדמן עוסק בתחום דיני המשפחה בין היתר בהסכמי גירושין, עריכת ייפוי כוח מתמשך, ירושות, וצוואות, עריכת הסכמים וחוזים בתוך המשפחה.

 

 

משרד עו"ד אורנה גולדמן מחויב כלפי הלקוחות שלו במתן שירות מקצועי ואמין, ליווי פרטני ואחריות.

 

 

במשרד עו"ד אורנה גולדמן מאמינים כי לכל לקוח שלנו באשר הוא, וללא כל קשר לגודל התיק שלו או לשכר הטרחה המשולם, מגיע את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר. אנחנו לא לוקחים תיק, מתחילים לעבוד עליו, ואז נותנים ללקוחות שלנו לרדוף אחרינו. לא. לקחנו - אתם איתנו. לקוח מרוצה זה רווח אמיתי.

 

משרד עו"ד אורנה גולדמן דוגל בערכים כמו יסודיות, מקצועיות, חתירה למטרה, וכן שם את מטרת הלקוח במרכז ומעניק לה חשיבות עליונה.

 

 

משרדנו דואג להתעדכן באופן קבוע בכל חידושי הפסיקה העדכניים בכדי לתת את המענה הטוב ביותר עבור כל אחד מבין לקוחותיו ולדאוג לכך שהזכויות שלהם ימוצו.

שפות: עברית, אנגלית, צרפתית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורנה גולדמן, משרד עריכת דין
פניה ישירה אל אורנה גולדמן, משרד עריכת דין

למעלה