אברהם-ורשבסקי, משרד עורכי דין

אברהם-ורשבסקי, משרד עורכי דין

הרצל 65 , ראשון לציון (אזור המרכז)

משרדנו עוסק בדיני מקרקעין, ייצוג בעסקאות נדל"ן, התחדשות עירונית, דין אזרחי ודיני ירושה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי דין אברהם - ורשבסקי הוא משרד בוטיק חם, מקצועי ומיומן, המורכב משותפות של שני עורכי דין - עורך הדין אלכסיי אברהם ועורך הדין אוראל ורשבסקי.

 

חזונם המשותף של עורכי הדין אברהם וורשבסקי מתמקד בהנגשת ההליכים המשפטיים והשפה המשפטית ללקוחות המשרד, תוך מתן ייעוץ בהיר ופשוט והתאמת הפתרונות הטובים, היצירתיים והנכונים עבור הצורך הייחודי של כל לקוח ולקוח. פעילותו המקצועית והנמרצת של המשרד מושתתת על עקרון יסוד זה. 

 

משרד עורכי הדין אברהם - ורשבסקי, עוסק בעיקר בתחומי הנדל"ן והמקרקעין, בדיני המשפט האזרחי - מסחרי ובדיני הצוואות והירושות.

 

​עסקאות של רכישת נכס או מכירתו הן עסקאות גדולות ומורכבות, ולכן יש חשיבות יתרה בהקפדה על הגנת הזכויות המשפטיות של לקוחותינו במסגרת העסקה, ובטיפול נכון בכל שלבי העסקה בהתאם לכל הכללים והחוקים. מדובר בעסקה המשפיעה על עתידם הכלכלי של הלקוחות ובני משפחתם בטווח הקרוב והרחוק,  ומסיבה זו חשוב כל כך לקבל ייעוץ וליווי משפטי מקיף מעורכי דין עם בקיאות וניסיון בתחום.

 

עורכי הדין במשרד עורכי הדין אברהם - ורשבסקי בעלי ניסיון וותק מוכח בתחום הנדל"ן והמקרקעין, ובזכות הניסיון והמקצועיות הופכים גם את ההליכים המשפטיים המורכבים ביותר לבהירים, ברורים ופשוטים עבור לקוחותיהם. כל תיק ותיק מטופל על ידי עורכי הדין באופן יסודי, אישי והדוק ותוך תשומת לב מרובה לפרטים. משרדנו מקפיד לשמור על זמינות גבוהה ולעדכן את הלקוחות בכלל המידע הרלוונטי בניהול תיקם במשך כל ההליך המשפטי.

 

 

שפות: עברית, רוסית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברהם-ורשבסקי, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אברהם-ורשבסקי, משרד עורכי דין

למעלה