איילת זקן, משרד עו"ד

איילת זקן, משרד עו"ד

הנגר 24, נווה נאמן , הוד השרון (אזור השרון והסביבה)

המשרד עוסק במשפט האזרחי-מסחרי בדגש על תחום חדלות הפירעון (פשיטת רגל בשם הישן), הסדרי נושים ומחיקת חובות, הוצאה לפועל ותיקון דו"חות אשראי. עורכת הדין זקן מלווה את לקוחותיה יד ביד באופן אישי עד להבראה כלכלית, תוך ליווי ולימוד להתנהלות כלכלית נכונה.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכת הדין איילת זקן עוסק במשפט האזרחי-מסחרי בדגש על תחום חדלות הפירעון (פשיטת רגל בשם הישן), הסדרי נושים ומחיקת חובות, הוצאה לפועל ותיקון דו"חות אשראי. עורכת הדין זקן מייצגת בין היתר תאגידי מים, חברות, נותני שירותי מטבע, חייבים ונושים.

 

משרדנו מבטיח ומעניק ליווי צמוד, מקצועי ואיכותי, ייעוץ וייצוג בתחומים הבאים:

 

· חדלות פירעון (פשיטת רגל בשם הישן), איחוד תיקים, חקירת יכולת, עיקולים, כינוס נכסים, ייצוג זוכים, איתור חייבים, גביית חובות, הוצאה לפועל, הסדר חובות, הקפאת הליכים, מחיקת חובות, עיכוב יציאה, ערבויות, ערעור הוצאה לפועל, צו תשלומים.

· ניהול משא ומתן מול נושים להסדרי פשרה;

· הסדרי נושים ומחיקת חובות בבית משפט ו/או פרטניים;

· תיקון מרשם נתוני אשראי בבנק ישראל ודו"חות אשראי;

· גבייה משפטית.

 

 עורכת הדין איילת זקן בעלת תואר ראשון במשפטים אותו סיימה כמצטיינת דיקן ואף קיבלה מלגה על הישגים יוצאי דופן בהשכלה גבוהה. בנוסף לכך, התאלמנה מבעלה אשר התאבד כתוצאה מחובות כבדים. לכן, היא מכירה את ההתמודדות של חייבים על בשרה ורואה בעבודתה שליחות, היא מלווה את לקוחותיה יד ביד עד להבראה כלכלית, תוך ליווי להתנהלות כלכלית נכונה, ונלחמת עבור כל אחד מלקוחותיה כאילו מצילה את בעלה.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איילת זקן, משרד עו"ד
פניה ישירה אל איילת זקן, משרד עו"ד

למעלה