עו"ד דורון אפטר

עו"ד דורון אפטר

יגאל אלון 94 , תל אביב (אזור המרכז)

דיני משפחה, ירושות וצוואות, גבייה והוצאה לפועל, דיני מקרקעין, גישור, בוררות ומשא ומתן,

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורך הדין ומגשר דורון אפטר עוסק במגוון תחומים משפטיים, בין היתר, דיני משפחה על כל רבדיו, הסכם גירושין, הסכם ממון, גביית מזונות, מזונות אישה, משמורת, ידועים בציבור, הסדרי ראיה והסדרי שהות, פונדקאות, נישואים אזרחיים, צו ירושה, סכסוכי ירושה, צו קיום צוואה, עריכת צוואה, ניהול עיזבון, התנגדות לצוואה, התרת נישואין, הסכם לחיים משותפים, ניכור הורי, ייפוי כוח מתמשך, הסדר התדיינות בסכסוכי משפחה, זוגות חד מיניים, חוב מזונות וחטיפת ילדים. 

בנוסף לכך, משרדנו מייצג גופים מסחריים ולקוחות פרטיים בתחום הגבייה והוצאה לפועל, פשיטת רגל, איחוד תיקים, כינוס נכסים, ייצוג זוכים, איתור חייבים, גביית חובות, הסדר חובות, הקפאת הליכים, מחיקת חובות, חדלות פירעון, ערבויות, עיכוב יציאה, הטלת עיקולים, ביצוע חקירות יכולת והטלת הגבלות.

 

כמו כן, משרד עורך הדין ומגשר דורון אפטר עוסק בתחום דיני המקרקעין, רישום בטאבו, קניית דירה, פינוי שוכר, סכסוכי שכנים, זכויות בניה, חריגות בניה, הסגת גבול, תמ"א 38, היטל השבחה, הפקעות מקרקעין, דמי מפתח, ליקויי בניה, ליווי פרויקטים, מכירת דירה, עסקאות פינוי בינוי, עסקאות קומבינציה, פירוק שיתוף, תכנון ובניה, הסכם שכירות, התחדשות עירונית, תוספות בניה, התנגדות לוועדה מקומית, התנגדות לתכנית מתאר, תביעת קבלן, צו הריסה מנהלי ורישום בית משותף.

 

המשרד מעניק שירותי גישור ובוררות על כל גווניו, גישור במקרקעין, גישור עסקי, גישור וירושה, בוררות במיסים, בוררות בעבודה, בוררות בחוזים, גישור במשפחה, גישור בהסכמה ובשיתוף פעולה, גישור זוגי, בוררות בנדל"ן,  גישור בתמ"א 38, הסכמי גישור, גישור בעבודה וגישור לחברות. 

 

 

משרד עורך הדין ומגשר דורון אפטר מבטיח ייצוג משפטי מקצועי ויסודי, יחד עם ליווי אישי ואנושי ללא פשרות עבור כל לקוח ומטרותיו.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 14/02/2024

    עו"ד דורון אפטר האלוף! תודה רבה על כל הטיפול המסור, המענה בכל עת,העזרה הגמישות והנחישות לקבל את כל מה שרצינו. יודעים שזה היה לא פשוט,מאתגר אבל עשית עבודה מדהימה! ומעבר להיותך עו"ד אלוף הכרנו בן אדם מדהים! אז תודה רבה ונמליץ עלייך לאחרים. מעריכים מאוד משפחת סאנאנס.
     

עו"ד דורון אפטר
פניה ישירה אל עו"ד דורון אפטר

למעלה