עו"ד שי ורדי

עו"ד שי ורדי

החרצית 3 , אשקלון (אזור הדרום)

המשרד עוסק בתחום נזקי הגוף על כל גווניו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכי הדין שי ורדי עוסק בתחום נזקי הגוף על כל גווניו, בין היתר, אובדן כושר עבודה, תאונות דרכים, תאונות אופנוע, תאונות אישיות, תאונות ילדים, תאונות בבית הספר, תאונות עבודה, תאונות רחוב ובשטחים ציבוריים ופרטיים, תביעת פיצויים, זכויות רפואיות, נזקים נפשיים, פגיעה בהולך רגל, מחלת מקצוע, לשון הרע, דרגות נכות, קצבת ניידות, קצבת נכות כללית, קצבת ילד נכה, רשלנות מקצועית, תאונות קשות, תאונות אוטובוס, תאונות אופניים, תאונות אופנוע, רשלנות רפואית (אבחנה לקויה, טיפול שגוי וכו') ואחריות רשויות. בנוסף לכך, משרדנו מעניק ליווי אישי וייצוג משפטי מול חברות הביטוח,  וועדות הרפואיות של ביטוח לאומי וייצוג לנפגעים בתביעות רשלנות רפואית או מקצועית.

 

משרד עורכי הדין שי ורדי שם דגש על שירות משפטי איכותי, מקצועי ואדיב לכל אחד מלקוחותינו ופועל בשקיפות מלאה בכל הנוגע להליכים המשפטיים והתנהלות התיק, כמו כן, המשרד דואג למתן יחס אישי, תשומת לב לפרטים, אמינות, זמינות ושם את מטרת הלקוחות בחשיבות עליונה וקבלת הזכויות המגיעות להם בעקבות נזקי גוף שונים.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד שי ורדי
פניה ישירה אל עו"ד שי ורדי

למעלה