עו"ד אורי דון יחייא

עו"ד אורי דון יחייא

שלום עליכם 34 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורך דין ומגשר אורי דון יחייא עוסק בתחום דיני משפחה ומעמד אישי על כל רבדיהם.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך דין ומגשר אורי דון יחייא הינו משרד בוטיק מוביל ובעל ניסיון של כ-20 שנים בתחום דיני משפחה ומעמד אישי על כל גווניהם.

 

משרדנו מספק שירות משפטי בקיא ורב ניסיון בבית המשפט ובבית הדין הרבני בתחומים הבאים –

 

• צוואות וירושות - צו קיום צוואה, צו ירושה, התנגדות לצוואה, סכסוכי ירושה, צוואה הדדית, הסכם בין יורשים

• הליכי גירושין - הסכמי גירושין,תביעות גירושין והליכי גישור בגירושין

• עריכת הסכמי ממון

• מזונות - מזונות ילדים, מזונות אישה, שינוי מזונות

• חלוקת רכוש בגירושין

• בית הדין הרבני – עילות גירושין, כתובה, סרבנות גט

• ייפוי כוח מתמשך

• ניכור הורי

• הסדרי משמורת

 

משרד עורך דין ומגשר אורי דון יחייא מאמין בהענקת ליווי מעמיק וצמוד בכל תיק אשר מגיע למשרד מכיוון שתחום דיני המשפחה הוא כה חשוב ורגיש ויש לטפל בכך בעדינות ואדיבות על מנת לאפשר להליך המשפטי לעבור בצורה חלקה יותר עבור הלקוחות אשר נמצאים בתקופה לא פשוטה.

משרדנו מטפל בכל תיק במקצועיות ללא פשרות תוך הענקת יחס אישי עבור כל לקוח. כמו כן, הענקת שקיפות מלאה לאורך ניהול התיק בין אם מדובר בהליך גישור או הליך משפטי. כמו כן, חותרים אל עבר טובת הלקוח ושימת דגש על ערכי מקצועיות, אמינות, זמינות ודיסקרטיות מלאה.

עורך דין ומגשר אורי דון יחייא הינו בעל ניסיון של כ-20 שנים בענייני משפחה, גירושין, ירושות וצוואות. כמו כן, עו"ד דון יחייא בעל תואר שני במשפטים ובפילוסופיה.

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • דיני משפחהדיני משפחה
  • גישור ובוררותגישור ובוררות

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שאלות ותשובות מפורום בית משפט לענייני משפחה - עו"ד אורי דון יחייא
גאי5 שאל/ה:
חשיבות מי שמוציא את צו קיום הצוואה
18 צפיות

בין יורשים פוטנציאלים יכולות להיות חילוקי דעות מתי הזמן הנכון להוציא את צו קיום הצוואה מכל מיני סיבות ביניהם שקטין יעבור לבגיר בעוד אי אלו חודשים. אחד מהם רוצה מאוד להגיש את הבקשה עכשיו. השאלות: האם יש חשיבות מי מגיש את הבקשה? האם יש חשיבות מי מחזיק בידיו את צו הקיום? האם זה שבידיו הצו, הוא יכול להגיע עצמאית ולבדו לבנקים למשל ולממש את חלקו מול הפקידים בלי לערב את שאר היורשים באירוע?, או כולם צריכים להתייצב ביחד?

אורי דון יחייא, עורך דין
אורי דון יחייא, עורך דין

שאלות בענייני ירושה וקיום צוואה
שלום גאי, 1. אין חשיבות מי מגיש את הבקשה לצו קיום צוואה. 2. צו הקיום אינו מסמך של עותק אחד בלבד. כל יורש יכול להחזיק בידיו עותק של הצו אם יש לו צורך בכך, מודפס או דיגיטלי. 3. הבנקים נוהגים לדרוש שכל היורשים יתייצבו לצורך חלוקת הכספים בחשבון. כי חוששים שאולי נעשה ביניהם הסכם חלוקת עיזבון, בו סיכמו על משהו אחר ממה שכתוב בצוואה.

מיכאל שאל/ה:
פוטנציאל השתכרות - עומדים לקראת גירושין
35 צפיות

שלום, אני ואשתי בהליכי גירושין. אשתי מזה שנים עובדת משרה חלקית ומסרבת לעבוד משרה מלאה, למרות שהיא בעלת פוטנציאל השתכרות גבוה (מבחינת השכלה, הכשרה ויכולת) וגם בפועל עבודתה רוב הזמן מהבית ולא נדרשת כמעט לנסיעות. במהלך השנים האחרונות לנישואין הבעתי חוסר שביעות רצון מכך, שעם השנים הלך וגבר, אך לא התייחסה לעמדתי ונשארה מרצונה במשרה חלקית. כעת כשמתגרשים טוענת שיש לקחת בחשבון את משכורתה במשרה החלקית לצורך חישובי המזונות (ואת משכורתי במשרה מלאה...), מה שלדעתי מוסיף חטא על פשע. מה אומר החוק לגבי מצב כזה?

אורי דון יחייא, עורך דין
אורי דון יחייא, עורך דין

פוטנציאל השתכרות בגירושין
אם אין מניעה להרחיב את היקף המשרה, מתחשבים גם בפוטנציאל. יש לבחון האם בת הזוג יכולה לעבוד יותר: האם היא פנויה לכך מבחינת טיפול בילדים? והאם המעסיק (או מעסיק אחר) יסכים לתת לה עוד שעות? לעתים אחרי שנים במשרה חלקית, לא פשוט למצוא עבודה טובה במשרה מלאה, אבל כל מקרה לגופו.

עו"ד אורי דון יחייא
פניה ישירה אל עו"ד אורי דון יחייא

למעלה