עידו גרינפלד - משרד עורכי דין

עידו גרינפלד - משרד עורכי דין

פתח תקווה (אזור המרכז)

עורך דין עידו גרינפלד עוסק בתחום הנדל"ן והתחום האזרחי מסחרי מעניק שירות מקצועי אמין ואישי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

המשרד הוקם על ידי עו"ד עידו גרינפלד, שהינו חבר לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2007, בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה (LL.B), ובוגר בית הספר למנהל עסקים של המכללה למנהל (M.B.A) בהצטיינות.

 

המשרד מעניק ללקוחותיו ליווי משפטי צמוד במהלך ניהול עסקאות מקרקעין/נדל"ן יהיו מאתגרות ככל שיהיו בסוגים שונים של עסקאות כגון, מכירת דירה, מכירת נכסים מסחריים, רכישת דירה יד שניה, רכישת דירה מקבלן או מפרויקט התחדשות עירונית, עריכת הסכמי שכירות פרטית או מסחרית ובכלל זה ייעוץ וליווי משפטי בתחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38/1, תמ"א38/2 הריסה ובניה, פינוי בינוי) וכן המשרד מעניק ללקוחותיו ייעוץ משפטי בסוגיות הקשורות בנדל"ן ומקרקעין כגון מיסוי מקרקעין וכדומה.

 

כמו כן, המשרד עוסק בניהול הליכים משפטיים בבית משפט בתחומי ליטיגציה אזרחית מסחרית ובתחומים הקשורים לדיני המקרקעין והנדל"ן, כגון הגשת תביעות פינוי, תביעות למפקח על הבתים המשותפים וכדומה.

 

בתחום המסחרי המשרד מסייע ללקוחותיו להתמצא בנבכי הבירוקרטיה ומסייע להקים חברות, לחסל פעילות של חברה, מכירת מניות ומעניק ייעוץ משפטי שוטף לחברות בשלל תחומים.

 

נציין, כי עו"ד עידו גרינפלד הינו מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך ועוסק בין היתר בצוואות ירושות, רישום ירושה בטאבו (לשכת רישום מקרקעין), ועריכת הסכמי ממון.

 

המשרד מעניק שירות בשפה העברית וללקוחות זרים בשפה האנגלית.

 

אנו באמונה שלמה שהענקת תשומת לב ללקוח, זמינות מלאה ללקוחות המשרד, עבודה בדקדקנות ומקצועיות גבוהה תוך שילוב האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, מבטיחים שביעות רצון גבוהה והצלחה ללקוחותינו.

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 14/03/2023

    עידו ליווה אותי בשתי עסקאות נדל"ן, פעם אחת כמוכר ופעם אחת כקונה. הגעתי אליו בעקבות המלצה של חבר ואני חייב לציין שהשירות והמקצועיות של עידו הם הרבה מעבר לעורכי דין אחרים שעבדתי איתם. עידו אמין, שירותי מאוד, מקצועי מאוד והוגן. אין ספק שאחזור אליו בעסקאות הבאות.
     

  • 26/02/2023

    עידו איש מקצוע חזק מאד ואדם מצויין. פניתי לעידו כאשר הייתי מבולבלת ונסערת כמו אני מניחה הרבה אנשים שצריכים פתאום עו״ד. עידו היה קשוב מהרגע הראשון. שאל שאלות רלוונטיות מאד שלא חשבתי עליהן וכיסה את כל הנושאים שלא היו ברורים לי. כמו כן עידו הוא אמפתי בעל רגישות גבוהה מצד אחד ונחישות רבה מהצד השני להגיע לפתרון יעיל במהירות המרבית. עידו איש מקצוע מהדרגה הראשונה ואני מאד שמחה שהשתמשתי בשירותיו.
     

  • 25/01/2023

    עידו מקצוען אמיתי, נתן לנו ליווי מעולה כל הדרך, ומזל שעשינו את התהליך איתו כי הוא הציל אותנו מטעות שהייתה עולה לנו אלפי שקלים
     

  • 24/01/2023

    שירות מקצועי , אמין ומהיר. יחס אישי והקשבה לצרכים של הלקוח.
     

עידו גרינפלד - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל עידו גרינפלד - משרד עורכי דין

למעלה