אילנית בר דוד מואס  עורכת דין ומגשרת -  א. בר-דוד משרד עו"ד

אילנית בר דוד מואס עורכת דין ומגשרת - א. בר-דוד משרד עו"ד

נס ציונה (אזור השפלה והסביבה)

ייצוג בתחום המשפט האזרחי-מסחרי ודיני ירושה : צוואות, עיזבונות, בקשות והתנגדויות לצו ירושה , ייפוי כוח מתמשך, הסכמי ממון, הקמה ופירוק חברות, חוזים ועוד. הגעה עד לבית הלקוח

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 17 המלצות

על המשרד

אילנית בר-דוד (מואס), עורכת דין ומגשרת, כלכלנית ומרצה, מייסדת ובעלים א. בר-דוד משרד עו"ד

ממייסדי Tenagon Systems Ltd (הייטק) ומשך 7 שנים כיהנה כמנכ"לית ודירקטורית ראשונה בחברה.

 

בוגרת LL.B במשפטים, M.A. בלימודי משפט אונ' בר-אילן (יוני 2010), B.A.בניהול וכלכלה אונ' בן-גוריון, מגשרת מוסמכת מטעם אונ' תל-אביב (מאי 2009), מוסמכת לעריכת יפוי כח מתמשך והנחיות מקדימות למינוי אפוטרופוס מטעם משרד המשפטים.

 

'א.בר-דוד משרד עו"ד' הינו משרד עילית המספק שירותי ייעוץ וייצוג משפטי בתחום המשפט האזרחי-מסחרי ודיני ירושה בדגש על:

 

ניהול תביעות כספיות פרטיות ומסחריות - ייצוג הלקוח בתיקים המתנהלים בבתי משפט והופעה בבתי משפט (ליטיגציה).

 

דיני ירושה - עריכת צוואות יחידניות והדדיות, התנגדויות לצו ירושה ו/או לצו קיום צוואה, הסתלקויות מירושה, בקשות למינוי מנהל עיזבון וניהול עזבונות, בקשות למתן צו ירושה וצו קיום צוואה, רישום הורשה בלשכות רשם המקרקעין (טאבו).

עריכת הסכמי ממון בין בני זוג נשואים והסכמי חיים משותפים בין ידועים בציבור ולהט"ב.

עריכת הסכמי פישור ופירוד, הסכמי גירושין בין בני זוג בהסכמה.

 

עריכת מסמכים תכנוניים - ייפוי כח מתמשך, מסמך הבעת רצון, בקשה לתומך בקבלת החלטות והנחיות מקדימות למינוי אפוטרופוס.

 

מקרקעין - הסכמי קניה ומכירה של נכסי דלא ניידי, ייצוג בהסכמי מכר בתים משותפים וצמודי קרקע, ניהול הליך פירוק שיתוף במקרקעין בבית משפט שלום ובבתי משפט לענייני משפחה.

 

ניהול סכסוכים פרטיים ומסחריים - בין בליטיגציה בבית משפט ובין בטכניקות יישוב סכסוך (מו"מ, גישור).

 

דיני חברות - הקמת חברה ברשם החברות, ליווי חברות, עריכת הסכמי מייסדים, מנגנוני פירוד מוסדרים, ניסוח תקנון חברה, הקצאת מניות, מכירת מניות, העברת מניות ללא תמורה, עריכת מרשם בעלי מניות כחוק, ניסוח וספרור פרוטוקולי האסיפה הכללית, הגשת בקשה לפירוק חברה וליווי בפירוק חברה מרצון תוך הקפדה על שלבי ההליך.

 

המשרד מתאפיין במתן שירות יסודי ומעמיק תוך ראייה רחבה של מכלול היבטי הסכסוך, בניית אסטרטגיה להובלת התיק ולהצלחתו תוך התחשבות באמות המידה של הלקוח והשאת כדאיותו. 

 

הליווי המשפטי הינו אישי: עם קבלת פניית הלקוח מבוצע ניתוח מקצועי לאורם של החקיקה, הפסיקה והספרות המשפטית במטרה להעריך את סיכויי ההצלחה ולהעמיד בפני הלקוח את הייעוץ המיטבי תוך הקשבה להעדפותיו ושקילת שיקולים כגון עלות מול תועלת ושיקולים נוספים.

 

במסגרת הייעוץ המשפטי וככל שהדבר מתאפשר, מועלים נתיבים נוספים ליישוב הסכסוך כגון: גישור, פישור, ניהול משא ומתן מחוץ לכותלי בית המשפט על מנת לייתר נקיטת הליך משפטי, אשר לרוב הינו הליך ארוך ויקר יותר. 


הגעה עד לבית הלקוח 

שפות: עברית / אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 17 המלצות)
  • 13/03/2024

    במקצועיות סבלנות ונחישות אילנית בנתה צוואה שהתאימה בול לרצונות שלי....ממליצה מכל הלב על עו"ד אילנית בר דויד...
     

  • 18/01/2024

    אילנית עזרה לי בייעוץ לגבי מקרה של דיבה כלפי והעצות שלה עזרו להניע תהליכים שעבדו לטובתי. היא השקיעה זמן ביותר משיחה אחת כדי להציע הצעות נוספות להמשך ותעזור לי בהמשך במידה הצורך. ממליץ מאוד
     

  • 27/09/2023

    אילנית ידועה כנותנת שירות בצורה המקצועית ביותר, מגלה רהיטות ושליטה מוחלטת, מעדכנת את הלקוח בכל שלבי הטיפול, מתכננת אסטרטגיה ונותנת ללקוח מעטפת תמיכה מקיפה ביותר. אני ממליץ עליה בחום. ידידיה אסיאס
     

  • 12/09/2023

    לעו"ד היקרה והחשובה אילנית בר דוד, ברצוננו להביע את הערכתנו על עבודתך המסורה, על הטיפול המהיר, המענה והזמינות בכל זמן ועת. מעריכים את עבודתך, מודים לך מקרב לב וממלצים בחום. משפחת קוגמן
     

  • 07/09/2023

    זר פרחים זו אילנית! עורכת דין מקצועית, עושה עבודה נאמנה, פרטנית, מקפידה על קלה כבחמורה. כל תהליך השירות מלווה בהבנה, בלי שעון ולחץ, כל הזמן שנדרש לכך. דיסקרטיות מוחלטת. מתאימה את עצמה לאישיותו וצרכיו של הלקוח, הכל נעשה בלבביות ובאיכפתיות. הלקוח מקבל עבודה רצינית ויסודית. אילנית זמינה ללקוח גם בשעות לא שיגרתיות וזה מצביע על נאמנות ללקוח. עם יד על הלב! ממליצה להשתמש בשירות שלה הנדיב והמקצועי. לא תיתאכזבו! מניסיון אישי.
     

  • 06/06/2023

    מקצועית, מלאת איכפתיות, עובדת תוך ליווי צמוד והתחשבות בצורכי הלקוח. תודה על עריכת הצוואה וייפוי כוח המתמשך תוך התחשבות מלאה בצרכנו.
     

  • 01/03/2023

    מקצועית, חכמה, יסודית, מדוייקת עם לב זהב ואיכפתיות. בנתה לי הסכם שכירות שאין מצב שהייתי יודעת לעשות לבד, עם היבטים חשובים ביותר. את אלופה תודה רבה ממליצה בחום. כל מי שיעבוד איתך יזכה!
     

  • 28/02/2023

    עורכת דין מצויינת ,יסודית,אחראית ,בעלת ידע נרחב ,חרוצה בעלת תודעת שרות גבוה ביותר . אילנית בקיאה מאוד בפרטים הקטנים ,מטפלת בכול נושא בצורה מעמיקה ונרחבת. ,מומלצת ביותר!!!!
     

  • 26/02/2023

    אילנית בולדוזרית אמיתית נלחמת עבור כל לקוח. ומצליחה להפתיע בכל פעם מחדש בזכות היכולות המרשימות שלה
     

  • 24/02/2023

    עורכת דין אלופה!! שירות ומקצועיות ברמה גבוהה.
     

אילנית בר דוד מואס  עורכת דין ומגשרת -  א. בר-דוד משרד עו"ד
פניה ישירה אל אילנית בר דוד מואס עורכת דין ומגשרת - א. בר-דוד משרד עו"ד

למעלה