מתן לוי, משרד עורכי דין

מתן לוי, משרד עורכי דין

חיים הזז 1 אור עקיבא , אור עקיבא (אזור השרון והסביבה)

מתן לוי, משרד עורכי דין עוסק ברובו בדין האזרחי מסחרי, מקרקעין, ירושות והסדרת חובות. תוכלו למצוא בקלות את לקוחות משרדינו מרוצים ומודים על העבודה הקשה והנכונה שמשרדינו ביצע עבורם.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד
מתן לוי, משרד עורכי דין הוקם בהובלתו של עו"ד מתן לוי. המשרד מתמקצע במתן פתרונות ללקוחותיו בדין האזרחי- מסחרי, בתחום המקרקעין, ירושות, הסדרת חובות ועוד.
 
מייסד המשרד  עו"ד מתן לוי, בוגר המכללה האקדמית נתניה, עו"ד מהשורה הראשונה ופועל במקצועיות וביושרה. עו"ד לוי וכל צוות המשרד נמצאים פה בשבילכם בכל רגע ובמטרה להשיג את התוצאה המשפטית הטובה ביותר עבורכם.

תחומי המשרד:
 
· מקרקעין ונדל"ן- משרדינו מלווה עסקאות נדל"ן רבות, בין היתר עסקאות מכר, שכירות, הסדרה ורישום זכויות, סכסוכי שכנים, טיפול בבית משותף ועוד.
 
· תחום האזרחי- משרדינו מעניק לכלל לקוחותיו סיוע כתיבת כתבי טענות במקרה של תביעות קטנות, וכן עוסק בכתיבת כתבי תביעה, ליטיגציה וייצוג בבתי המשפט וזאת הן למגזר העסקי והן לפרטי.

· הסדרת חובות, הוצאה לפועל ופשיטות רגל - האני מאמין של משרדינו הוא שפשיטת רגל היא לא תמיד הפתרון הנכון להסדרת חובות, משרדינו מציע שירותים ופתרונות להסדרת החובות בשיטה חדשה וייחודית שתעזור לכם לצאת לדרך נקייה ולרוב ללא הליך פשיטת הרגל/ חדלות הפירעון.
 
· ייפוי כוח מתמשך, ירושות וצוואות- משרדינו תמיד לצד לקוחותיו גם כשהם אינם הוא ידאג כל שביכולתו לדאוג לאינטרסים של לקוחותיו, לצורך כך אנחנו מתמקצעים בעריכת צוואות, טיפול בירושות ועזבונות ואף מורשים מטעם המדינה לערוך ייפוי כוח מתמשך.
 
· מסחר, עסקים ודיני עבודה- משרדינו עוסק בדיני חברות ונותן ייעוץ והכוונה באופן שוטף בתחומי הקמת חברות, הסכמי שותפות, פירוק שותפות, גבייה, תביעות כספיות וליווי בדיני עבודה עם העובדים השכירים בחברות.
 
משרד עורכי דין מתן לוי מעניק את היחס האישי והנכון עבור לקוחותיו תוך שימוש בשיטות משפט חדישות וזאת במטרה להשיג את התוצאה המשפטית הטובה ביותר ללקוחתנו.

נשמח שתצטרפו ללקוחותינו המרוצים!

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 07/02/2024

    שירות אדיב ומקצועי מההתחלה ועד הסוף.
     

  • 05/06/2023

    תודה על שירות אדיב ומקצועי
     

  • 05/06/2023

    תודה על שירות מקצועי וליווי עסקי לעסק שלי. תמיד יש על מי לסמוך!! 🙏🏼
     

  • 04/06/2023

    שירות מעולה תודה רבה
     

מתן לוי, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל מתן לוי, משרד עורכי דין

למעלה