משרד עורכי דין  עדן לוי ושות׳

משרד עורכי דין עדן לוי ושות׳

יגאל ידין 18 , חולון (אזור המרכז)

משרדנו עוסק במתן שירותים משפטיים לפרטיים, עסקים וארגונים שונים בתחומי המשפט האזרחי. משרדנו עומד בגישתו על המקצועיות והיחס האישי המוענקים ללקוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

משרד עורכי הדין עדן לוי מעניק ייעוץ וליווי משפטי לקהל לקוחות פרטיים ועסקיים בתחומי:

 

  • הוצאה לפועל
  •  חדלות פירעון
  •  מקרקעין 
  • חוזים
  • ליטיגציה אזרחית מסחרית

 

בתחומי המשפט האזרחי על כל רבדיו.

 

המשרד מתבלט בזכות הישגיו המקצועיים והמרשימים בכל תחומיו. משרדנו בעל ניסיון רב ובעל אחוזי הצלחה גבוהים בתביעות מורכבות ותיקים מורכבים שזכו לפסקי דין והחלטות משמעותיות.

 

אנו מעניקים ללקוחותיו מעטפת שירותים משפטיים העונים על כך צרכיהם האישיים תוך בניית אסטרטגיה משפטית הנבנית בכל תיק על פי נסיבותיו ,והבנה מעמיקה של צרכי הלקוח.

 

עם ניסיוננו הרב, ידע והתעדכנות בחקיקה והפסיקות השונות, משרדנו מייצג בכלל הערכאות המשפטיות ברחבי הארץ ועוסק בהתאמת חלופות יעילות ומהירות לניהול הליכים משפטיים,אף מחוץ לכותלי בתי המשפט.

 

לקוחותינו זוכים לשירות המקצועי ביותר לכל אורכו של ההליך המשפטי תוך מענק יחס אישי, ליווי צמוד והמקצועיות חסרת פשרות.

 

המשרד פועל מול כלל לקוחותיו במחויבות ומעניק להם את הטיפול המסור והנאמן ביותר תוך שמירה על האינטרסים האישיים ועד להגעת התוצאה המקסימלית אותה הגדרנו בתחילת הדרך.

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק
  • הוצאה לפועלהוצאה לפועל

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עורכי דין  עדן לוי ושות׳
פניה ישירה אל משרד עורכי דין עדן לוי ושות׳

למעלה