חצבני ושות` - משרד עורכי דין

חצבני ושות' - משרד עורכי דין

הארבעה 28, מגדלי הארבעה - מגדל צפוני, קומה 5 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורכי דין חצבני ושות`, הוקם על ידי עורך דין שי חצבני, ומעניק שירותים בתחום המשפט האזרחי-מסחרי, החל מיעוץ שוטף לחברות ולעסקים בכל ההיבטים המשפטיים-עסקיים-מסחריים, וכן בייצוג בתיקי ליטיגציה מסחרית מורכבים.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 

 

עורך דין שי חצבני יוצא מערכת בתי המשפט כמי שהיה עוזרו המשפטי של נשיא בית המשפט המחוזי, במחוז הצפון, ויוצא פירמת עו"ד גדולה וידועה בארץ, בוגר תואר ראשון במשפטים (LL.B) בהצטיינות עם התמחות במשפט המסחרי, ובעל תואר שני במשפטים (LL.M) מאוניברסיטת חיפה.

 

המשרד מעניק שירותים בתחום המשפט האזרחי-מסחרי, החל מיעוץ שוטף לחברות ולעסקים בכל ההיבטים המשפטיים-עסקיים-מסחריים, וכן בייצוג בסכסוכים עסקיים-מסחריים בתיקי ליטיגציה מורכבים, מול כל הערכאות המשפטיות.

 

תחומי עיסוק המשרד:

 

  • משפט מסחרי – ייעוץ שוטף וליווי חברות ועסקים לאורך כל תקופת חיי המסחר של העסק. החל מהקמת העסק ותוך מתן ייעוץ שוטף בעריכת הסכמים מסחריים, ליווי אל מול הרשויות המוסמכות, וניהול הקשרים שבין אורגני החברה, ועוד.

 

  • ליטיגציה מסחרית – ייצוג בתביעות כספיות; סכסוכים בין חברות ועסקים; סכסוכים בין בעלי מניות ושותפים; תביעות בתחום דיני החברות וני"ע; ועוד.

 

  • מקרקעין ונדל"ן מסחרי - עסקאות נדל"ן מסחרי בארץ ובחו"ל; השכרת נכסים; ייצוג יזמים וקבלנים בפרויקטים בתחום הנדל"ן; ייצוג קבוצות רכישה; ועוד.

 

  • ליטיגציה נדל"נית - סכסוכי קבלנים; איחורים במסירה וליקויי בנייה; פינוי מושכר; פירוק שיתוף במקרקעין; תביעות דמי תיווך; ועוד.

 

  • חברות הזנק (סטארטאפ), הייטק וטכנולוגיה - הקמת החברה ובניית המודל העסקי; הסכמי השקעה; ליווי בתחום אבטחת מידע והגנה על הפרטיות, כולל התאמה לתקנות הגנת הפרטיות האירופיות (GDPR); ועוד.

 

  • קניין רוחני – סימני מסחר; פטנטים; עיצובים (מדגמים); זכויות יוצרים; עוולות מסחריות; סודות מסחריים; הסכמי רישוי וזיכיון; ועוד.

 

  • לשון הרע והוצאת דיבה - הגנה על המוניטין ועל הקניין הכלכלי של החברה שעלולים להיפגע מפרסומי דיבה.

 

משרדנו דוגל במקצועיות וביחס אישי, צמוד ובלתי אמצעי. עו"ד חצבני רואה בעבודתו כשליחות למען לקוחותיו, תוך התחייבות לשרות המקצועי, השקוף והיעיל ביותר.

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • משפט מסחרי ועסקיםמשפט מסחרי ועסקים
  • משפט אזרחי משפט אזרחי

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 5 המלצות)
  • 05/03/2024

    אני בעלים של עסק שמספק שירותי אבטחה לחברות באזור חיפה והצפון. אחת מהחברות הלקוחות שלי החליטו באופן חד צדדי לקזז מהתמורה החודשית המגיעה לי סכום קבוע שלשיטתה אינו מגיע לי בהתאם להסכם בנינו. פניתי לעו"ד שי חצבני, שעוסק בסכסוכים בין חברות, וביקשתי ממנו לטפל לי בנושא. שי נרתם מיד לעניין, ושיגר מכתב התראה לחברה המפרה לתשלום מלוא התמורה. הטעות של אותה חברה הייתה בכך שהיא חשבה שמעו"ד חצבני אפשר להתעלם. לאחר שלא התקבל מענה, עו"ד חצבני הגיש במהירות תביעה לבית המשפט. הגענו לדיון, ולאחר שעו"ד חצבני הציג לשופט את המקרה, החברה מיהרה לסגור בו במקום הסכם פשרה שבו היא שילמה לי את כל המגיע לי. ברצוני להודות לעו"ד שי חצבני על הטיפול המסור והמוצלח בתיק. אני ממליץ בחום על עו"ד שי חצבני לייצוג בסכסוכים בין עסקים, ובטח שאני אפנה אליו בעתיד שוב.
     

  • 05/03/2024

    במהלך חודש פברואר 2022 התקשרנו עם נגריית בוטיק לעיצוב וייצור רהיטי בוטיק בהתאמה אישית, תוך התחייבות לאספקת הרהיטים תוך 3 שבועות בעלות של כ-20,000 ₪, תוך מקדמה של 11,500 ₪. בין הריהוט שהוזמן: מזנון לסלון, שולחן סלון וכן בר משקאות. במהלך שלושה חודשים הנגריה משכה את אספקת הרהיטים ובטענות כאלו ואחרות תוך דחיות חוזרות במועד האספקה. עם הגעת מועד האספקה המיוחל בחודש מאי 2022, הריהוט הגיע כשהוא לא לפי המידות שאושרו, העיצוב שאושר וחמור מכך כשהוא תקול, סרוט, שבור ומהווה סכנה לילדנו בן השנתיים. לאחר שהנגרייה "הסבירה לנו" שלפי חוק אנחנו יכולים להחזיר את הריהוט בניכוי עלויות חומר הגלם והייצור, ותוך שהיא מנסה להימנע מלקיחת הריהוט והחזרת המקדמה שניתנה, פנינו לעו"ד שי חצבני. עו"ד חצבני ביצע פנייה מיידית לבעל העסק בדרישה לפעול בהתאם לחוק הגנת הצרכן, זאת תוך הוצאת מכתב מנומק, מפורט ומבוסס עם מלוא טענותינו ובבקשה לקבלת מקדמה ובצירוף פיצוי על עוגמת הנפש, אובדן ימי עבודה ועלות הייעוץ המשפטי. תוך 24 שעות מרגע פנייתנו באמצעות עו"ד חצבני, הוסכם על החזר מקדמה מלא בגובה 11,500 ₪ וכן בתוספת של 3,500 ₪ פיצוי.
     

  • 28/02/2024

    שירות מעולה אדיב, מתעניין ויש לו סבלנות להקשיב, נדיר אצל עורכי דין.
     

  • 27/02/2024

    אני בעלת חברת בנייה ותיקה בפריסה ארצית ושי ניהל שתי תביעות גדולות שלי נגד חייבים וגם מטפל בעניינים השוטפים של החברה כגון חוזי ביצוע בפרויקטים ויעוץ במגוון תחומי יומיום נוספים. מאוד קשה לרצות אותי בדרך כלל, אבל שי הצליח לכבוש אותי מאוד מהר במקצועיות הרבה שהפגין לאורך כל הדרך, הגדלת ראש וההשקעה שלו. לצערי הכרתי לאורך הדרך עורכי דין אחרים ויש לי למה להשוות לכן יכולה להגיד בלב שלם ששי עומד בכמה וכמה רמות מעל כולם. הירידה לפרטים וההתעמקות בסוגיות, המענה והסבלנות למיוצג ביחס האישי וה״לחיות״ כל הזמן את התיקים של לקוחות (למרות שניהל במקביל מספר רב של לקוחות שונים) זה מוצר נדיר בהחלט. ממליצה מאוד על שרותי משרדו של שי חצבני למגוון רחב של מענים לעסק בכובע אחד.
     

  • 26/02/2024

    כמנהל השקעות פרטי, מצאתי בעו״ד שי חצבני יועץ משפטי ייחודי שמסייע לי לשמור על לקוחותיי ועליי. שי מצליח להשיג את האיזון האופטימלי בין השמירה על זכויותיי כמנהל השקעות, ובין היכולת להבין ולהתאים את חוזי ההתקשרות למציאות העסקית של הלקוחות. מעבר לפן המשפטי, עו״ד חצבני מביא ערך מוסף משמעותי לעסק שלי, גם בפן המסחרי, במתן ייעוץ שוטף בפן הפיתוח העסקי. שי הוא עורך דין מקצועי, זמין ויעיל, ולא פחות חשוב אדם נעים מאוד לעבוד איתו. אני ממליץ בחום על עו"ד שי חצבני.
     

חצבני ושות` - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל חצבני ושות` - משרד עורכי דין

למעלה