משרד עורכי דין-פרלה אוסטרמן

משרד עורכי דין-פרלה אוסטרמן

היצירה 29 , רמת גן (אזור המרכז)

המשרד "פרלה - אוסטרמן" נוסד בשנת 2002 על ידי עורכי הדין יאיר פרלה ואמיר אוסטרמן, יוצאי הפרקליטות האזרחית, תל-אביב. במרץ 2012 הצטרפה למשרד עורכת הדין

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

צוות המשרד:

 

המשרד "פרלה - אוסטרמן" נוסד בשנת 2002 על ידי עורכי הדין יאיר פרלה ואמיר אוסטרמן, יוצאי הפרקליטות האזרחית, תל-אביב.

במרץ 2012 הצטרפה למשרד עורכת הדין טלי טליה ענב, בעלת ניסיון רב בתחום נזקי הגוף.

 

 

אודות המשרד:


מחויבות, מחויבות ו...מחויבות לצד דאגה כנה ללקוח ולרווחתו.


משרד עורכי הדין פרלה - אוסטרמן נוסד בשנת 2002 על ידי עורכי הדין יאיר פרלה ואמיר אוסטרמן, יוצאי הפרקליטות האזרחית, תל-אביב.

החזון של המשרד הוא הענקת שירות איכותי ומקצועי, שילוב הרמוני של עומק ומסורת משפטית עתיקת יומין בצד חשיבה פורצת דרך וחדשנות מרעננת.


ייחודו של המשרד, העוסק בתחומי המשפט האזרחי – מסחרי, ובכלל זה מקרקעין, הוצאה לפועל ונזקי גוף, בהענקת מענה משפטי עדכני, חד ויצירתי, מגובה בחשיבה והבנה עסקית, וחולש על קשת רחבה של תחומי עיסוק משפטי וכלכלי.


לקוחות המשרד נהנים משירות אמין ומקצועי לעילא ולעילא, המתאפיין בלימוד התיק לעומקו וירידה לפרטים הקטנים ביותר, תוך ההתמקדות בטובת הלקוח ובצרכיו.

 

בעלי המשרד מעודכנים בדין, בעלי שליטה ברזי הפרקטיקה המשפטית והלך הרוח העדכני בעולם המשפט, ובהיותם מרצים באקדמיה נושאים את דגל החשיבה, הידע והסקרנות האקדמית.

 

שירות משפטי איכותי מונע בראש ובראשונה מדאגה כנה ללקוח ומתחושה עמוקה של מחויבות כלפיו. ואכן, החתירה לניצחון משפטי אינה מספקת. המסע המשותף עם הלקוח מחייב לעצור מעת לעת, להטות אוזן ולהושיט יד תומכת. בליבת המשרד נמצא צמד שותפים מנוסים, המקדיש את כל מרצו וזמנו לכל אחד ואחת מלקוחותיו, ברגישות ובזמינות מרבית - גוף אחד התומך, מלווה (במשרד ובשטח) ומעניק רוח גבית ללקוח בכל זמן נתון. הפילוסופיה של המשרד הינה כי תיק משפטי אינו רק כלי ותהליך אלא בראש ובראשונה ביטוי של האדם העומד מאחוריו.

 


משרדנו עוסק, בין היתר, בתחומים הבאים:
ייצוג בבתי משפט (ליטגציה), חוזים, עסקאות מקרקעין,
הוצאה לפועל ופשיטת רגל, תאגידים, נזקי גוף, דיני עבודה,
ירושות, צוואות ועזבונות, יזמות עסקית ונדל"ן חו"ל.

 

 

 


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משרד עורכי דין-פרלה אוסטרמן
פניה ישירה אל משרד עורכי דין-פרלה אוסטרמן

למעלה