משרד עו"ד מנחם א. כהן

משרד עו"ד מנחם א. כהן

סוקולוב 29 , הרצליה (אזור המרכז)

משרד עו"ד מנחם א. כהן עוסק בגישור לגירושין. כ-95% מהפונים למשרד מסיימים את הקשר הזוגי בהסכם ובשלום - בעלויות נמוכות וכשטובת הילדים מנחה את ההליך!

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עו"ד מנחם א. כהן עוסק בתחום גירושין בשלום, גישור בגירושין ושלום בית.

 

המשרד התמקצע בתחום זה בשני מישורים:  

 

יותר מ-90% מהפונים למשרד מגיעים להסכם גירושין, זהו הסכם גבוה מאוד ביחס לסיכויים להצליח בגישור, כ-60%.

 

המשרד גיבש לאורך השנים שיטת גישור מיוחדת המאפשרת למי שבחר להתגרש לסיים את התהליך המשפטי בזמן קצר במיוחד - לרוב שלושה מפגשים וזהו, כאשר כל מפגש אורך כשעתיים.

 

המשרד עוזר לזוגות להגיע לגיבוש של הסכם גירושין איכותי ומדויק, זאת על סמך ניסיון עשיר מתוך טיפול במאות זוגות.

 

הליך גירושין הוא לא קל ואף כואב לכל הצדדים, צוות המשרד רואה בעשייה זכות גדולה כדי להפחית את הקשיים ולספק אפשרות שהיא קלה ופשוטה לסיום של הקשר בנועם ובדרכי שלום.

 

עו"ד מנחם א. כהן משמש גם כיועץ זוגי - ולפיכך יש ביכולתו לעזור ברבדים נוספים הקשורים בבני הזוג.

 

גם אם אינם מתכוונים להשתמש בשירותי המשרד, אתם מוזמנים להתקשר כדי לקבל מידע חיוני מאין כמותו לקראת הליך הגירושין. כדאי לעשות זאת משום שהצעדים הראשונים לפני הגירושין הם חשובים מאוד ועלולים לקבוע כיצד יראו השנים הבאות שלכם.

 

בנוסף לאמור מנחם א. כהן מעביר הרצאות בנושאי זוגיות במוסדות אקדמיים שונים בארץ ובחו"ל שבהן הוא מספר איך ניתן ללמוד ממאות מקרי גירושין וכך לבנות מערכת זוגית איתנה וארוכת שנים.

 

 

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 10/02/2020

    למזלי ולשמחתי הגענו גרושתי ואני אל עו"ד מנחם היקר, דרך סרטון ביו טיוב וללא היכרות מוקדמת. מסערת רגשות, מתח ובלבול - כיצד ואיך להתגרש בדרכי שלום, בזמן הקצר ביותר, במינימום הוצאות ופגיעות רגשיות של כל התא המשפחתי, ללא מלחמות ועורכי דין משפשפי ידיים מחרחרי ריב וסופרי שטרות. נפגשנו עם עו"ד מנחם במשרדו, התקבלנו באובייקטיביות ובשקיפות מלאה, באווירת רוגע והיגיון בריא שלא יכולתי לתאר ולאחל לעצמי לגרושתי ולילדי עורך דין, אדם ובעל מקצוע טוב ממנו. לאחר פגישות בודדות וכעבור חודש וחצי היינו עם גט ברבנות. כיום כשנה וחצי לאחר הגרושים, אני וגרושתי נמצאים בתקשורת בריאה וילדינו עם מינימום פגיעה. לעו"ד מנחם בהחלט יש חלק נכבד בכך וזכות לגאווה. אני ממליץ עליו בחום.
     

משרד עו"ד מנחם א. כהן
פניה ישירה אל משרד עו"ד מנחם א. כהן

למעלה