זליכוב בן-דן ושות`

זליכוב בן-דן ושות'

המנופים 2 , הרצליה (אזור המרכז)

משרד זליכוב בן-דן ושות` נמנה על המשרדים המובילים והבולטים בישראל בתחומי , דיני הביטוח, תאונות הדרכים והנזיקין.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

בין לקוחות המשרד נמנים תובעים ברשלנות מקצועית בתחומי הרפואה השונים ובכלל אלה, תובעים בתיקים של רשלנות בלידה, רשלנות בניתוח בתחומים שונים, בטיפולים רפואיים וכן, תובעים אשר נפגעו בתאונות דרכים ותאונות עבודה לסוגיהן. עוד ניתן למצוא בין לקוחותיו של המשרד חברות, מוסדות וגופים אשר מיוצגים על ידי המשרד בתביעות בגין רכוש ונזקי גוף ומאידך, חברות ביטוח ישראליות מובילות, מבטחי משנה זרים ועוד.

 

הקשרים הענפים של המשרד עם גופים מעולם הרפואה והביטוח, עם מומחים רפואיים רבים בכל תחומי הרפואה, כל אלו מאפשרים לעורכי הדין במשרד להעניק ללקוחותיו שירות וטיפול מקצועי, הדוק ואישי כאחד.

 

בנוסף על עיסוקו של המשרד בתחום הנזיקין, עוסקים עורכי הדין במשרד בליטיגציה מגוונת. בכלל זאת בליטיגציה מסחרית ואזרחית, ייצוג גופים וחברות בוררויות וגישורים וכד'. המשרד אף מעניק ללקוחותיו שירותים משפטיים בתחומים נוספים ובכלל זאת, משפט מסחרי על רבדיו השונים, עריכת הסכמים וטיפול שוטף בחברות, שותפויות, עמותות וכד'.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זליכוב בן-דן ושות`
פניה ישירה אל זליכוב בן-דן ושות`

למעלה