יודפת בן שושן, משרד עורכי-דין

יודפת בן שושן, משרד עורכי-דין

בר כוכבא 23 מגדל ויטאואר , בני ברק (אזור המרכז)

עו"ד יודפת בן שושן עוסקת בדיני משפחה, בעלת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב וחברה בלשכת עורכי הדין מזה 13 שנים

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרדה של עו"ד יודפת בן שושן הינו משרד צעיר ודינאמי, אשר צבר וצובר ידע, ניסיון ומיומנות רבה בליווי תיקים שונים ומגוונים בתחום דיני המשפחה.

 

עיסוק המשרד והתמקצעותו בתחום זה הובילה לפיתוח ייחודיות בקשת רחבה של נושאים, לרבות בהליכי גירושין, מזונות ילדים ומזונות אשה, משמורת קטינים והסדרי ראייה, פירוק שיתוף ברכוש ואיזון משאבים בין בני זוג, ידועים בציבור, הסכמי גירושין והסכמי ממון, אלימות במשפחה, התרת נישואין ועוד.


למשרדה של עו"ד בן שושן הצלחות מוכחות בשטח ותוצאות משביעות רצון עבור קהל הלקוחות שזכו לטיפולו המסור והאדיב של המשרד, תוך ניהול הליכים בערכאות השיפוט השונות, מתן ייעוץ משפטי וליווי צמוד לאורך כל הדרך, הכוללים יחס אישי, מקצועי ומיידי לכל לקוח, כמובן בדיסקרטיות מלאה.


לקבלת ייעוץ משפטי ופרטים נוספים ניתן לפנות אלינו בטלפון או בדוא"ל, וצוות המשרד ישמח לעמוד לרשותך בכל עניין ושאלה הנוגעים לתחומי עיסוקנו ולהעניק לך את השירות המשפטי הטוב ביותר!

שפות: עברית ואנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יודפת בן שושן, משרד עורכי-דין
פניה ישירה אל יודפת בן שושן, משרד עורכי-דין

למעלה