תומר פרלמן - משרד עורכי דין

תומר פרלמן - משרד עורכי דין

התעשייה 4-6 , תל אביב (אזור המרכז)

משרד עורך דין תומר פרלמן עוסק בתחום המשפט האזרחי מסחרי על כל ענפיו.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עורך דין תומר פרלמן עוסק בתחום המשפט האזרחי מסחרי על כל ענפיו (לרבות הסכמי מכר, הסכמי שכירות, הקמה רישום ופירוק של חברות, בנזקי גוף (לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה ורשלנות רפואית); תביעות ביטוח (לרבות ביטוח חיים, אובדן כושר עבודה, ביטוח נכות, תאונות אישיות, ביטוח בריאות ומחלות קשות); תביעות ביטוח לאומי (על כל ענפיו) והליכים מול קצין התגמולים (נפגעי משרד הביטחון); עריכה וקיום צוואות וירושות.

בראש המשרד עומד עו"ד תומר פרלמן, בעל ניסיון בתחום המשפט האזרחי והמסחרי, אשר החל את דרכו כעוסק במשרד עורכי דין גדעון פישר ושות' ולאחר מכן הועסק כעו"ד במשרדו של עורך הדין ד"ר יוסי כהן, הנמנים עם המשרדים המובילים בתחומים אלו.

עובדי המשרד דוברים את השפות עברית, אנגלית ורוסית.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 28/08/2016

    פניתי לעו"ד תומר פרלמן בעקבות בעיה שהייתה לי בסיום שכירות ממושכת כדיירת. היה מדובר במקרה מורכב, שעל הפרק עמדו עשרות אלפי שקלים שהפקדתי בחשבון נאמנות והתדיינות לא פשוטה עם בעלי הבית ועורך דינם. קיבלתי מעו"ד פרלמן ייעוץ ראשוני זאת מבלי שהתנה זאת מראש בתשלום, והוא התווה תכנית עבודה כבר בתחילת הדרך, מה שהוכיח לי שהוא טרח ללמוד את הנושא. ההתייחסות של תומר הייתה מאד עניינית, אמינה ומקצועית, והוא הצליח להשיג פשרה שחסכה לשני הצדדים הרבה מאד כסף וכמובן מפגש בבתי משפט. אני מלאת הערכה לגישה של תומר ולנעימות שהשרה בכל מפגש או שיחה עמו. מבחינתי, מדובר בחוויה מתקנת של יחסים בין עורך דין ולקוח.
     

תומר פרלמן - משרד עורכי דין
פניה ישירה אל תומר פרלמן - משרד עורכי דין

למעלה