עו"ד מנחם אברהם

עו"ד מנחם אברהם

אח"י אילת 20 , חיפה (אזור הצפון)

משרד עו"ד מנחם אברהם עוסק בתחום דיני המשפחה, ומייצג לקוחות מכל רחבי הקשת . צוות המשרד משלב רוח צעירה וידע נרחב והצלחות מוכחות

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

 עו"ד מנחם אברהם הוסמך כעורך דין בשנת 2010, ובשנה זו הקים את משרד עורכי הדין אשר מספק שירותי עורך דין בחיפה וכן באזור הקריות וכן באזור תל אביב וירושלים לכלל החברות והגורמים הפרטיים בישראל אשר זקוקים לייצוג בסוגיות אזרחיות ומסחריות בארץ ובעולם. לאורך השנים ליווה וייצג אנשי עסקים וגורמים עסקיים רבים מישראל מארצות הברית ומגרמניה מסין , ורכש ניסיון עשיר בתחומי המשפט המסחרי כגון דיני משפחה. בתור עורך דין בחיפה, המשרד אינו עוסק רק בסוגיות ישראליות, המשרד שירת בהצלחה מרובה לקוחות פרטיים בתחומי המשפט האזרחי, כגון תביעות ממוניות, צוואת וירושות. מלבד ניהול המשרד וייצוג לקוחותיו, משמש עו"ד מנחם אברהם גם כדירקטור בתאגיד המים פלגי מוצקין, ובמסגרת תפקידו עוסק בין היתר בפיקוח על התנהלות התאגיד, בחינת המדיניות, ושמירה על בהירות ושקיפות של הפעילות. בנוסף לכך, לאור העובדה שמדובר במשרד עורך דין בקריות, בצפון הארץ, מר אברהם מייצג את המועצה האזורית רכסים בתאגיד המים.

 

תרומה לקהילה

 

עו"ד אברהם רואה חשיבות גדולה בתרומה לקהילה, ובעזרה למי שנדרשים לכישוריו ולהשכלתו המשפטית. לכן, מר אברהם מתנדב בארגוני צדקה רבים, ומסייע גם לאנשים מעוטי יכולת בסוגיות משפטיות אשר נזקקים לשירותי עורך דין ומגיעים למשרדנו בחיפה. כמו כן, המשרד דוגל במתן ייצוג הולם לאוכלוסיות נזקקות, ותורם עשרות שעות התנדבות מדי שנה בשווי שוק של מאות אלפי שקלים. בזכות התמדה ונחישות בלתי מתפשרת, הצליח עורך הדין להביא לזכיות ולתוצאות מרשימות עבור לקוחות שנאבקו בגופים חזקים ומשומנים.

 

ליווי מקצועי צמוד

 

עו"ד אברהם, אשר עומד בראש משרד עורך דין בקריות, מקנה חשיבות מרובה לליווי אישי וצמוד של הלקוח, ולהעמקה בכל תיק המגיע לטיפולו. הרף המקצועי הגבוה שמציב מר אברהם מאפשר לו לייצג בהצלחה לקוחות מכלל המגזרים, כדוגמת המקרים הבאים:

 

ניצחון על המועצה האזורי רכסים, אשר תבעה מאדם נכה חוב של 100,000 שקלים. התערבותו של המשרד הביא למחיקה מוחלטת של החוב, ולויתור המועצה על דרישותיה.


סיוע לעולה מרוסיה אשר חתמה על הסכם ממון בעברית מבלי שהבינה את משמעותו, ולאחר גירושיה נותרה ללא אגורה שחוקה. התיק נמצא בשלב ההוכחות, ובמידה שיתקבלו הטענות תזכה הלקוחה במיליוני שקלים.


ניהול תביעה מול הביטוח הלאומי להכרה בפגיעה בעבודה עבור אישה שעבדה במעון לאוטיסטים. המשרד פועל להכרה במחלתה על רקע תורת המיקרוטראומה, והצלחה בתיק תהווה תקדים שיעורר גלים ויסייע לאנשים רבים.

 

 

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד מנחם אברהם
פניה ישירה אל עו"ד מנחם אברהם

למעלה