משרד עורכי דין שוסטר גרשוני

משרד עורכי דין שוסטר גרשוני

יפו 216 , ירושלים (ירושלים והסביבה)

ניסיון של 45 שנה בדיני מקרקעין ונדל"ן, חוזים, ירושה, הגנת הדייר, ייצוג בבתי משפט

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

המשרד מנוהל על ידי עוה"ד עו"ד יהודה שוסטר ועוה"ד אסתר גרשוני.

 

עו"ד יהודה שוסטר הינו עו"ד ונוטריון בעל ניסיון של כ-40 שנה בעריכת דין. סיים את לימודיו בהצטיינות באוניברסיטה העברית. התמחה בבית המשפט העליון וכן היה עוזר מחקר של אהרן ברק. החל את עבודתו כשכיר במשרד עו"ד גד רווה, ולאחר זמן קצר החל לעבוד כעצמאי. בעל ניסיון רב בהופעות בבתי המשפט השונים: ביהמ"ש העליון, המחוזי והשלום, ביה"ד לעבודה, ביה"ד לשכירות, בתיה"ד הרבניים.

 

עו"ד אסתר גרשוני בעלת ניסיון של מעל 15 שנה. סיימה את לימודיה באוניברסיטה העברית בשנת 1997. התקבלה להתמחות אצל המשנה ליועהמ"ש לממשלה וראש תחום חקיקה במשרד המשפטים. הוסמכה כעו"ד בשנת 1998. עבדה כשכירה במשרד אלבק – פליישר וכיועמ"ש בישיבת פורת יוסף.


משרד עו"ד שוסטר – גרשוני מעניק מענה אישי ומקצועי במגוון תחומים משפטיים, כגון:

 

דיני מקרקעין ונדל"ן – תחום זה עוסק בכל הקשור לדירות, בניינים ומגרשים – החל משלב ניהול מו"מ לפני חתימת חוזה ועד לרישום הדירה בטאבו (לשכת רישום המקרקעין) או במינהל, קנייה והשכרה של נכסי נדל"ן מניב עבור אזרחי ישראל ותושבי חוץ, רישום בית משותף, חוזי שכירות, ייצוג מול רשויות מיסוי מקרקעין, תביעות לפינוי שוכר או פולש מנכס, הסכמים ותביעות לפירוק שיתוף.

 

חוזים – תחום זה עוסק בהסכמים אשר נכרתו בכתב ובעל פה – קניה ומכירה של דירות, הסכמי עבודה, הסכמי ממון בין בני זוג, הסכמים מסחריים – רכישת חברות, שותפויות. משרדנו עוסק בכל הנוגע לכריתת חוזה, שלב בו חשוב כי יהיה ליווי צמוד ומדוקדק של עו"ד, ייעוץ במקרים של הפרת חוזה, וכן תביעה בבימ"ש לאכיפת חוזה, לביטול חוזה ולפיצויים.

 

ירושה – עריכת צוואות, עריכת צוואות הדדיות של בני זוג, צוואות נוטריונית, בקשת צווי ירושה או צווי קיום צוואה מרשם הירושות או מביה"ד הרבני, התנגדות לבקשה לצו ירושה או לצו קיום צוואה, מינוי מנהל עזבון, ניהול עזבונות.

 

הגנת הדייר – דמי מפתח, תצהירי דייר יוצא ודייר נכנס, עריכת חוזים של דיירות מוגנת, ייצוג בתביעות פינוי.

 

ייצוג בבתי משפט ובערכאות משפטיות – ייצוג בכל הערכאות מבימ"ש שלום ועד ביהמ"ש העליון וכן ייצוג בביה"ד לעבודה, ביה"ד לשכירות, בתיה"ד הרבניים.


בנוסף, חלק מפעילות משרדנו בתחום זה: תביעות כספיות, חוזיות ומקרקעין, כתבי תביעה, כתבי הגנה, צווי עיקול, צווי עיכוב יציאה מן הארץ, צווי מניעה וצווי עשה, תביעות פינוי ועוד.

 

במשרדנו אנו מקפידים על טיפול מקצועי ויחס אישי.
נשמח לעמוד לשירותכם.

 

                                                                                                                                                          
 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת משרד עורכי דין שוסטר גרשוני
משרד עורכי דין שוסטר גרשוני
פניה ישירה אל משרד עורכי דין שוסטר גרשוני

למעלה