שביב עורכי דין- עו"ד ניר שביב

שביב עורכי דין- עו"ד ניר שביב

ב.ס.ר 4 , בני ברק (אזור המרכז)

משרד עורכי דין ניר שביב הינו משרד ייחודי, העוסק בתחום המקרקעין, הנדל"ן ובתחום המשפט המסחרי-אזרחי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

4.9

התקבלו 10 המלצות

על המשרד

משרד ניר שביב עורכי דין צבר ניסיון מהותי בתחום הנדל״ן על כל גווניו לרבות עסקאות קומבינציה, ליווי יזמים וקבלנים, מכרזים, ייצוג קבוצות רכישה, ליווי עסקאות מורכבות, הסכמי שיתוף במקרקעין, ניהול וייצוג בתיקים בבתי המשפט השונים בסוגיות מקרקעין מורכבות.

 

משרדנו מקפיד להעניק יחס אישי וליווי לכל אורך תהליך העסקה, לרבות במסגרת הליכי תכנון, ליווי רוכשים/מוכרים, התקשרות מול בעלי מקצוע, ייצוג וייעוץ בתחום מיסוי מקרקעין וטיפול מלא ברישום העסקה, לרבות רישום או תיקון בית משותף, בלשכת רישום המקרקעין.

 

משרד ניר שביב עורכי דין מעניק מעטפת שירותים מלאה ליזמים, לקבלנים, וכן לרוכשים ולמשקיעים בתחום הנדל"ן המסחרי המניב, ובתחום הבניה, הקניה וההשכרה למגורים, לרבות הליכי התחדשות עירונית, תמ"א 38, פרוייקטים של פינוי בינוי, שינוי יעוד קרקע ועוד.

 

מקרקעין ונדל"ן

  • ליווי שלב התכנון והייזום: משרדנו מלווה את קהל לקוחותיו החל מהשלב המוקדם של תכנון ויזום התב"ע, ליווי הליכי התכנון, התנגדויות ועררים, וכן מטפל בצדדים המשפטיים של ליווי הפרויקטים כגון עריכת הסכמי יזום, הסכמי רכישת הזכויות במקרקעין, וליווי משפטי מול הגורמים המממנים לרבות בנקים וחברות ביטוח.
  • הסכמי מכר, ונדל"ן מניב: המשרד עוסק בהסכמי מכר דירות, בעיקר במסגרת פרויקטים שהוא מייצג. המשרד עוסק בהסכמי רכישה ומכר של נדל"ן מסחרי מניב, בדרך של עסקאות תשואה, ובאופני רכישה אחרים.
  • הליכי התחדשות עירונית, תמ"א 38/1, תמ"א 38/2, פינוי-בינוי ועוד: המשרד עוסק בליווי משפטי של פרויקטים של התחדשות עירונית, תמ"א 38, מתחמי פינוי-בינוי, שינוי יעוד ותחומים נוספים. בתחומים אלה מייצג המשרד יזמים וקבלנים, כמו גם דיירים וועדי בתים.
  • תכנון ובניה: המשרד עוסק בייצוג והופעה בפני ועדות מקומיות לתכנון ובניה, ועדות משנה וכן בפני ועדות מחוזיות לתכנון ובניה בתחומים של תכנון, היתרי בניה, היטלי השבחה וכן ייצוג נאשמים בפני בתי משפט השונים בכל הקשור לאישומים בהתאם לחוק התכנון והבניה.
  • שיתוף במקרקעין: כחלק מהשירות שמשרדנו מעניק ללקוחותיו, משרדנו מבצע את כל הפעולות הנלוות לביצוע פרויקטים במקרקעין, כולל רישום הסכמי שיתוף במקרקעין, רישום בתים משותפים וכיוצ"ב.
  • ליטיגציה בתחום המקרקעין: משרדנו מייצג לקוחות מתחום המקרקעין בבתי המשפט השונים, החל בתחום תביעות ליקויי בניה, סכסוכים מסחריים הנוגעים למקרקעין ובייצוג בהליכים פליליים בבתי המשפט המקומיים והעירוניים.

 

משפט מסחרי


משרד ניר שביב עורכי דין מלווה, מייצג ומייעץ לחברות עסקיות באופן שוטף. משרדנו עוסק במגוון רחב של תחומי משפט אשר נכללים תחת הכותרת של משפט מסחרי הכולל בין היתר, דיני חוזים, דיני חברות או דינית אגידים, ייעוץ משפטי לחברות, הסכמי מסחר, הסכמי עבודה, הסכמי שותפות, הסכמי השקעות ועוד.

משרדנו מלווה את לקוחות המשרד תוך כדי שילוב גישה יצירתית, הבנה עסקית נרחבת ומענה מיידי ללקוחות המשרד.

 

  • ייצוג חברות: המשרד מייעץ לחברות ולבעלי מניות, דירקרטורים ונושאי משרה, ובין השאר עוסק בהסכמי יסוד, הקמה ופירוק חברות, שותפיות, הסכמי השקעה ועוד.
  • חוזים והסכמים: משרדנו מספק טיפול משפטי איכותי בכל נושא מסחרי שוטף החל מעריכת הסכמים, חוזי שכירות, חוזי ליסינג, חוזי תפעול, רישום חברות, חוזה עבודה, עסקאות בינלאומיות וכיוצ"ב.
  • ליטיגציה: משרד שביב עורכי דין מנהל תיק ליטיגציה מסחריים מורכבים, טיפול בתביעות משפטיות, לרבות צווי מניעה, עתירות מנהליות, תביעות כספיות וחוזיות ועוד.


ירושות ועזבונות


משרדנו עוסק, בין היתר, בתחום דיני הירושה וניהול עזבונות אשר מקיים קשר הדוק עם תחום עיסוקו של המשרד, דיני המקרקעין והנדל"ן.

 

בין השירותים אותם מספק משרדנו:

  • ייצוג בבקשות לצווי ירושה
  • בקשות לצווי קיום צוואה
  • ייצוג בהליכי התנגדויות לבקשותלצווי ירושה / צווי קיום צוואה
  • ניהול עזבונות
  • הסכמי חלוקת נכסי עזבון
  • הכנת צוואות
  • פירוק שיתוף
  • ניהול הליכים בביהמ"ש לענייני משפחה

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
4.9
(התקבלו 10 המלצות)
  • 18/01/2018

    עו"ד ניר שביב ליווה אותנו במכירת דירה בדצמבר 2017. הטיפול היה מקצועי ביותר, קשוב ויעיל. התגובות היו מהירות וענייניות וניכר היה שהוא שולט היטב בתחומו.
     

  • 23/12/2015

    לעו"ד ניר שביב הנכבד, אני רוצה להודות לך מקרב לב על טיפולך המסור בתיק מורכב של העברת בעלות בדירה מפרוייקט פינוי בינוי ב"פנינת עתידים" לטובתי ובהסכם עם הקבלן. במשך תקופת עבודתי איתך הוכחת מסירות, נאמנות, מומחיות ומקצועיות. אני מאחלת לך הצלחה ! בכבוד רב עדנה
     

  • 13/06/2015

    ניר מייצג את דיירי הבניין שלנו בנושא תמ״א 38. ניר שביב מתייחס לתפקידו בכובד ראש ורצינות רבה. מדייק בהגעה לפגישות, קשוב וממלא רגישות לצרכי הדיירים ומעל לכל מצליח לשלב מקצועיות מבלי לפגע בצד האנושי גם יחד. הלוואי וכל עורכי ינהגו כמוהו גם מבחינת יושר ואמון.
     

  • 11/06/2015

    עו"ד שביב ליווה אותנו ברכישת דירה מורכבת יחסית שדרשה תשומת לב לפרטים קטנים ורגישות רבה. ניר היה מבחינתנו הרבה יותר מעו"ד. הוא ייעץ לנו לכל אורך הדרך, הסביר כל דבר שלא היה ברור (שוב ושוב) והיה זמין, מקצועי וחד מאוד לאורך כל התהליך. עו"ד שביב הוא ההפך הגמור מהסטיגמות השליליות על עורכי דין ובו בזמן כל מה שקיווינו שעוה"ד שלנו יהיה.
     

  • 10/06/2015

    ניר שביב ליווה אותי בחודש מאי בעסקת מכר גדולה בחו״ל (קבוצת רכישה עם משקיעים), ניר הציג ידע והבנה מעמיקה בתחום וגם בחלק המיסוי, ניר דאג לשים לב לכל הפרטים הקטנים, ויצר רושם מאוד חיובי על כל קבוצת המשקיעים. יחס אדיב וחם, ראש חריף וצעיר שמבין עניין מהר ומכיר את כל החוקים והתקדמים בעניין, מאוד מרוצה מהשירות שלו. אבל החלק הכי כייף היה לקבל פיידבק משאר המשקיעים על כך שהעו״ד רציני (כריש בשפתם), זה השאיר רושם מאוד חיובי עבורי. ממליץ בחום.
     

  • 09/06/2015

    עוד ניר שביב מלווה את בעלי ואותי בתהליך ארוך של קניית דירה חדשה לאחר תמא 38. למרות תהליך מסובך עם הרבה תכתובות של שני הצדדים ניר מצליח להוריד מאיתנו מקסימום כאב ראש ובמקביל מעדכן אותנו כל הזמן בשוטף. איש מקצוע מעולה
     

  • 08/06/2015

    ניר ייצג אותי ואת אשתי במסגרת עסקת מכר מורכבת (בדירה היה פגם רישומי אשר לא התיר לקיחת משכנתא). אני מוכרח לציין שמעבר לבקיאות הרבה בחוק וההקפדה על פרטים, מה שהכי הרשים אותי הייתה האוזן הקשבת והזמינות המתמדת, לכל שאלה או הבהרה שהיינו זקוקים לה במהלך העסקה.
     

  • 08/06/2015

    עו"ד ניר שביב מייצג אותנו הדיירים בפרויקט תמ"א 38. אני חושב שההסכם שהוא הכין עבורנו הוא ברמה מאוד גבוהה (ביחס להסכמים אחרים שראיתי). ברמה האישית מאוד נעים לעבוד עימו והוא מאוד שירותי.
     

  • 08/06/2015

    ניר מייצג אותנו בעיסקת תמא 1 , הוא הומלץ על ידי אחד השכנים בזמנו. אכן מאז שניר נכנס לתמונה הוא עובד במקוצועיות ויורד לפרטים הקטנים בצורה טובה מאוד. ניר מייצג את הדיירים בצורה מקצועית וגם מול היזם הוא מתנהל בצורה מצוינת. העיסקה בבניין קצת מורכת כי יש דירות גג וגם כאן ניר גילה כושר משא ומתן מצוין מול כל הגורמים. אנחנו ואנוכי באמת מאמינים שאפשר לישון בשקט כשניר הולך איתנו יד ביד לקראת סגירת העיסקה ומימושה
     

  • 08/06/2015

    הנני אדריכלית עצמאית ופניתי למשרד עו"ד ניר שביב ע"מ שיינסחו עבורי חוזה התקשרות מסודר ומותאם לצרכיי עם לקוחותיי. מעבר לעובדה שקיבלתי חוזה מוקפד ומותאם אישית שנתפר במיוחד בשבילי ושמאז אני משתמשת בו בהצלחה ובנוחות רבים - קיבלתי גם שירות מעולה, יחס נעים והכל במהירות וללא עיכובים. ממליצה בחום.
     

מאמרים מאת שביב עורכי דין- עו"ד ניר שביב
שביב עורכי דין- עו"ד ניר שביב
פניה ישירה אל שביב עורכי דין- עו"ד ניר שביב

למעלה