דביר - לוין, משרד עורכי דין

דביר - לוין, משרד עורכי דין

חשמונאים 100 , תל אביב (אזור המרכז)

למשרד נסיון של למעלה מ- 50 שנה בבתי המשפט ברחבי הארץ בניהול תיקי נזיקין, רשלנות רפואית, ועדות רפואיות, ותביעות מול חברות הביטוח השונות.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין דביר לוין הוא מהמשרדים המובילים בתחום הנזיקין בארץ, המשרד נוסד על ידי עורך הדין יורם דביר, שהוא בעל ניסיון של כשלושים וחמש שנים בתחום הנזיקין והביטוח בכלל וניהול תביעות מורכבות של נפגעים קשים בפרט.

למשרד נסיון של למעלה מ- 50 שנה בניהול תיקי נזיקין בבתי המשפט ברחבי הארץ, בשנות הוותק הרבות נוהלו במשרד אלפי תיקים וזכה לפסקי דין והסדרים מרשימים מאוד בתחומו.


משרד עו"ד דביר לוין מספק מענה משפטי במגוון תחומי העיסוק לרבות:

נזקי גוף תאונות - תאונות דרכים, תאונות עבודה, מחלות מקצוע, ועדות רפואיות, ביטוח לאומי, אובדן כושר עבודה, מחלות מקצוע ועוד.

רשלנות רפואית - רשלנות מלידה, רשלנות בניתוח, רשלנות בטיפולי שיניים, רשלנות בטיפולי עיניים, רשלנות בטיפולים קוסמטיים ועוד.
תביעות ביטוח נזקי רכוש - תביעות מול חברות הביטוח השונות, פוליסות סיעוד, חיים, ביטוח דירה, רכב, ועוד.
 

 

צוות המשרד עובד עצמאית וצוותית במטרה לקדם את עניינו של הלקוח בנאמנות ותוך שמירה על כללי האתיקה הגבוהים ביותר. אלו תורמים למעמדו המוביל של המשרד בקרב ציבור עורכי הדין ומערכת המשפט. צוות המשרד מוביל בניסיונם הרב של עורכי הדין בייצוג לקוחות בתביעות נזיקין וביטוח במגוון תחומים בבתי המשפט בכל רחבי הארץ.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דביר - לוין, משרד עורכי דין
פניה ישירה אל דביר - לוין, משרד עורכי דין

למעלה