משרד עורך דין שמואל שטיינר

משרד עורך דין שמואל שטיינר

כתובת: רח' הלל יפה 28 א , חדרה (אזור הצפון)

המשרד עוסק בתחום הנזיקין לגווניו, תביעות ביטוח ונזקי רכוש, ובעל התמקצעות ייחודית בתביעות ביטוח ונזקי האש.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורך הדין שמואל שטיינר עוסק בתחום דיני הנזיקין על כל רבדיו, תחום נזקי גוף, אובדן כושר עבודה, מחלת מקצוע, תאונות דרכים, תאונות אופנוע, תאונות אופניים, תאונות אוטובוס, תאונות אישיות, תאונות ילדים, תאונות עבודה, תאונות רחוב, תביעת פיצויים, זכויות רפואיות, רשלנות מקצועית, רשלנות רפואית, נזקים נפשיים, זכויות אנשים עם מוגבלויות, נשיכת כלב, פגיעה בהולך רגל ודמי פגיעה.

כמו כן, תחום נזקי רכוש, נזקי אש, מים, גניבה, רכוש בתים, פריצה, מעילה, הונאה, מרמה, חקלאות, פוליסות ביטוח אלמנטרי נכסי מקרקעין ועוד.

בנוסף לכך, תביעות ביטוח - מיצוי זכויות בפוליסות הביטוח לרבות תביעות ביטוח חיים, סיעוד, אובדן כושר עבודה, סיעוד, בריאות ועוד.

 

 

עורך הדין שמואל שטיינר, לשעבר יו"ר אגודת חוקרי הדליקות בישראל, והיום משמש כיועץ המשפטי של הארגון NFPA- IL.

בעברו שימש למעלה מ-30 שנה כחוקר פרטי בכיר בתחום הונאות ביטוח וניהל חקירות עבור חברות הביטוח בארץ ובעולם ועבור גופים ומוסדות ממשלתיים ופרטיים עו"ד שמואל שטיינר, לשעבר יו"ר אגודת חוקרי הדליקות בישראל, והיום משמש כיועץ המשפטי של הארגון העולמי, NFPA- IL.מרצה בתחום תביעות הביטוח ונזקי רכוש ומעביר סמינרים לעורכי דין בנושא.

 

 

הידע שצבר עורך הדין שטיינר בעבודתו כחוקר פרטי של חברות הביטוח מקנה למשרד את הידע והכלים לייצוג הלקוח מול חברות אלו באופן המיטבי, והעבודה השוטפת עם מיטב המומחים בארץ ובעולם, מאפשרת למשרד להעמיד חוות דעת של מומחים נגדיים בכל תחום, אשר תהווה משקל משמעותי בבית המשפט להשגת הפיצוי המירבי.

 

 

המשרד מעניק יחס אישי וליווי צמוד לכל לקוח ולקוח. 

שפות: עברית אנגלית רומנית רוסית


המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מאמרים מאת משרד עורך דין שמואל שטיינר
משרד עורך דין שמואל שטיינר
פניה ישירה אל משרד עורך דין שמואל שטיינר

למעלה