מיכל מוזס עו"ד, מגשרת ונוטריון

מיכל מוזס עו"ד, מגשרת ונוטריון

ויצמן 4, בית אסיה , תל אביב (אזור המרכז)

מיכל מוזס - עו"ד גירושין וירושה. ותק של 25 שנים ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. המשרד מדורג כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה והגירושין עפ"י דירוג `דנס 100` ובדירוג `בי.די.אי`.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

מיכל מוזס - עורכת דין גירושין וירושה בעלת ותק של 25 שנים ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. מאז הסמכתה ניהלה מאות תיקים מורכבים וסבוכים בתחום דיני המשפחה והירושה. בעלת תואר L.L.B במשפטים מאוניברסיטת ת"א, כמו כן עו"ד מוזס עברה השתלמויות תעודה רבות בתחום דיני המשפחה והירושה.

מגשרת ונוטריון.

 

עורכת דין מיכל מוזס היא בעלים ומנכ"ל של המרכז הישראלי ליישוב סכסוכים במשפחה וכן המרכז לקידום הנסטינג בישראל, וכן חברה בוועדות בלשכת עורכי הדין.

 

המשרד מדורג כאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום דיני המשפחה והגירושין עפ"י דירוג 'דנס 100' ובדרוג 'בי.די. אי'.

 

במשרדה של עורכת דין מיכל מוזס קיים צוות מקצועי המורכב מעורכי דין לדיני משפחה וירושה. צוות זה נותן ללקוח מענה מקיף הן בבית המשפט והן בבית הדין הרבני ומטפל בתיקים מורכבים וסבוכים, תוך מתן דגש על מקצועיות, נחישות ורגישות אשר משיגים עבור הלקוח את התוצאה האולטימטיבית.

 

עו"ד מיכל מוזס וצוות המשרד ידועים בזכות מקצוענות חסרת פשרות והבנה מקיפה של כל תחום דיני המשפחה והירושה.

 

יחס אישי ללקוח ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

 


 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכל מוזס עו"ד, מגשרת ונוטריון
פניה ישירה אל מיכל מוזס עו"ד, מגשרת ונוטריון

למעלה