עו"ד יובל המלי

עו"ד יובל המלי

יגאל אלון 126 , תל אביב יפו (אזור המרכז)

עורך הדין יובל המלי עוסק בתחום נזקי הגוף והתאונות, מעניק שירותי ייצוג בבתי המשפט בתביעות נזיקין, ומלווה את לקוחותיו עד למיצוי זכויותיהם מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

עורך דין יובל המלי מספק מענה משפטי מקיף ואיכותי בתחום נזקי הגוף בלבד, לרבות בליטיגציה בבתי המשפט מול הגורמים הרלוונטיים - חברות ביטוח, ביטוח לאומי והגורם הפוגע.

 

פציעות ופגיעות גוף לרוב מלוות בהפסדים כלכליים כבדים בעקבות הטיפולים הרפואיים הנדרשים וההיעדרות מהעבודה, נוסף על כאבים, קשיים אחרים ושינויים באורח החיים הרגיל בהתאם לפגיעה.

 

לפיכך, זכאים הנפגעים להליך משפטי שבסיומו יקבלו פיצוי כלכלי במטרה לשקם את חייהם לאחר הפגיעה. אף על פי כן, מימוש הזכויות כרוך בהליך ממושך ומורכב. כדי לסייע לנפגעים לצלוח אותו, עו"ד יובל המלי הקים את משרדו. 

 

עו"ד יובל המלי מעניק שירות משפטי בצורה מקצועית, בלי להתפשר על יחס אנושי, על אכפתיות ועל יסודיות. כמו כן, הוא בעל היכרות מעמיקה עם סעיפי החוק והתקדימים המשפטיים השונים בתחום. הוא מלווה באופן אישי כל מקרה וכל תיק, החל משלב התחקיר הראשוני ועד לבניית אסטרטגיה מתאימה כולל ייצוג בבית המשפט והשגת ההסדר המתאים ביותר ללקוח.

 

נשמח לעמוד גם לרשותכם.

 

 

 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עו"ד יובל המלי
פניה ישירה אל עו"ד יובל המלי

למעלה