אלי נוב שמאי מומחה בנזקי רכוש בביטוח

אלי נוב שמאי מומחה בנזקי רכוש בביטוח

החלמונית 10 , ראשון לציון (אזור המרכז)

מומחה בשמאות פרטית לנזקי רכוש בביטוח, ניהול תביעות וליווי צמוד של המבוטח, מומחה מטעם בתי משפט.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

חייגו 053-9428470
על המשרד

נוב אלי שמאות בע"מ מנוהלת על ידי המנכ"ל ובעל החברה אלי נוב, שמאי בכיר ובוגר אוניברסיטה עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים בשמאות רכוש, ביטוח ונזיקין.
במשך עשרות שנות פעילותו ביצע אלי נוב מספר גדול של הערכות נזקים לרכוש עבור מוסדות, מפעלים וחברות, לרבות נזקים לציוד, מלאי, מכונות ועוד, וכמו כן ביצע הערכות נזקים שנגרמו לכל סוגי הרכוש בכלל ולמבנים בפרט כתוצאה מפריצות, מים, טבע, אש וכדומה.
נוסף על כך, אלי נוב עוסק ומתמחה בהערכת נזקים שנגרמו משיטפונות, התמוטטויות וכדומה באתרי קבלנים, וכן בחבויות בגין נזקים, כגון צד ג', אחריות מקצועית ואחריות על מוצר. מלבד זאת הוא בעל ניסיון רב שנים בהערכות נזקים במחסני לוגיסטיקה, הפצה ומחסני ערובה, ומבצע גם הערכות בבתים פרטיים, במבנים ובדירות של נזקי טבע, מים ואש.


אלי נוב בעל ניסיון עשיר במתן עדויות מומחה בבתי המשפט ובעריכת חוות דעת מומחה מטעם בתי המשפט בתביעות ביטוח, נזקי רכוש ונזיקין, מטפל במקרים של נזקים בסכומים של מאות מיליוני דולרים, וצבר ותק רב בכל הקשור להפעלת מומחים בתחומים שונים, לרבות חוקרים, רואי חשבון, חוקרי שריפות, מהנדסי חשמל, מהנדסי בניין, מהנדסי מכונות, מהנדסי אלקטרוניקה ועוד.
חברות הביטוח וכל העוסקים בנזקי רכוש וביטוח מכירים את אלי נוב כשמאי מקובל, מקצועי, אמין, בעל מוניטין ושמאי מהמובילים בתחום הביטוח, אשר הערכותיו לנזקים בהיקפים גדולים מוכרות שנים רבות בענף הביטוח. מלבד כל אלה אלי נוב משמש גם כמומחה לפתרון סכסוכים ומגשר, ובעל ניסיון מוכח בניהול משא ומתן ליישוב מחלוקות בין מבטחים למבוטחים.
 

שפות: עברית

תחומי עיסוק
  • שמאיםשמאים
  • יעוץ מומחיםיעוץ מומחים

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלי נוב שמאי מומחה בנזקי רכוש בביטוח
פניה ישירה אל אלי נוב שמאי מומחה בנזקי רכוש בביטוח

למעלה