ויקטור חיים - עו"ד

ויקטור חיים - עו"ד

אשר 12 , מודיעין (ירושלים והסביבה)

המשרד עוסק בתחום דיני העבודה, מקרקעין ופלילי

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 4 המלצות

על המשרד

חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2015.

עו"ד ויקטור חיים הוא סגן אלוף (בשירות מילואים פעיל) ביחידה לחקירות פנים באכ"א (המקבילה הצבאית למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים) ומשמש כיום כסגן מפקד היחידה. במסגרת תפקידו אחראי עו"ד חיים על ניהול כל החקירות הפליליות על עבירות המתבצעות על ידי אנשי המשטרה הצבאית.
את שרותו הצבאי סיים עו"ד חיים בדרגת סא"ל לאחר שרות ארוך שנים ביחידת מצ"ח (המשטרה הצבאית החוקרת), במהלכו שימש בתפקידי פיקוד בכירים בניהם פיקוד על היחידה המרכזית לחקירות מיוחדות (הימל"ם) ומפקד מצ"ח מחוז מרכז.
במהלך שרותו הוביל והשתתף בחקירות מורכבות ורגישות בארץ ובחו"ל בניהם חקירה בנספחויות צה"ל בארה"ב תורכיה ושוויץ. תיקי נשק גדולים הברחות סמים ועוד.
לעו"ד חיים תואר ראשון (המכללה האקדמית אונו) ושני במשפטים (אוניברסיטת בר-אילן) ותואר נוסף בהיסטוריה של עם ישראל ואפריקה מטעם אוניברסיטת תל אביב.
עו"ד חיים בוגר המכללה לפיקוד ומטה בצה"ל.
עם סיום לימודי המשפטים והשחרור מצה"ל התמחה עו"ד חיים באגף היועץ המשפטי בעיריית ירושלים בתחום דיני העבודה והמשמעת.
בשרותו הצבאי ובהתמחותו צבר עו"ד חיים ניסיון רב בתחום הפלילי ויחסי העבודה. 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 4 המלצות)
  • 13/07/2021

    נעזרתי בשירותיו של עו"ד ויקטור חיים, יחס, סבלנות, התמקדות במטרה הצליח להוציא את המגיע לי מול המעסיק. תמיד זמין ולכל שאלה תשובה מקצועית ממליץ מאוד.
     

  • 03/05/2016

    פנינו לעורך דין וויקטור חיים בעניין יעוץ מול שלטונות הצבא. זכינו לטיפול מצוין, מסור ואמין. בנוסף יש לציין את האכפתיות הרבה שגילה לאורך כל הדרך ואת יחסי האנוש המעולים. מומלץ ביותר.
     

  • 06/10/2015

    מומלץ גם בתחום הצבאי.
     

  • 28/09/2015

    עתיר ידע וניסיון,ישר ,חכם ומנוסה. מומלץ בהחלט!!
     

מאמרים מאת ויקטור חיים - עו"ד
ויקטור חיים - עו"ד
פניה ישירה אל ויקטור חיים - עו"ד

למעלה