מור כרמי- עורכת דין ומגשרת

מור כרמי- עורכת דין ומגשרת

קניון לב כרמיאל מורד הגיא 100 , כרמיאל (אזור הצפון)

מור כרמי עורכת דין- משרד מוביל העוסק בתחום דיני המשפחה

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 2 המלצות

על המשרד


עוה"ד מור כרמי בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B) בעלת הסמכת גישור מטעם לשכת עוה"ד והסמכה לניהול הליכי גירושין בשיתוף פעולה.

 

דיני משפחה- המשרד נותן מענה וליווי משפטי בהליכי גירושין, לרבות הליכי משמורת, חלוקת רכוש והסדרי ראייה, ידועים בציבור והתרת נישואים. ייצוג משפטי בבית משפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני  בכל איזורי הארץ.

עוה"ד מור כרמי מנהלת עבור הלקוח את הליך הגירושין תוך הבנה של צורכיו האישיים לאחר הליך הגירושין באמצעות אלמנטיים גישוריים. במקרה בו הצד השני איתן בדעתו לניהול הליך בערכאה משפטית, תפעל עוה"ד מור כרמי באופן אסרטיבי לטובת הלקוח.

 

דיני זיקנה - עוה"ד מור כרמי מאמינה כי כל אזרח צריך לתכנן מראש את עתידו המשפטי ועל כן הינה מעניקה ייעוץ, הכוונה ועריכה של צוואה, צוואות הדדיות, הגשת בקשות למתן צו קיום צוואה או ירושה. כמו כן עוה"ד מור כרמי מוסמכת ע"י משרד המשפטים להגשת ייפוי כח מתמשך בהתאם לדרישות החוק.

 


עוה"ד מור כרמי תשמח להעניק גם לכם ליווי משפטי מקצעי ואיכותי. 
  

 

השירות ניתן גם לתושבי חיפה.

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 2 המלצות)
  • 09/04/2017

    זכיתי לפגוש את מור כשאני מלא בשאלות וקצת אבוד. האישיות המקסימה והמקצוענות של מור נתנו לי את השקט הנפשי להתמודד בצורה מאוד רגועה ושקולה. מור כיוונה אותי בסבלנות וברגישות ושמחתי שפגשתי עו"ד כ"כ טובה במקצוע ובאישיותה. המון תודה לך מור על כל העזרה וההקשבה שלך לאורך כל הדרך.
     

  • 29/01/2017

    הגעתי למור דרך המלצה של חברה, במצב רגשי לא פשוט ועם מקרה מסובך. מור מיד קיבלה את פניי ברוך וחום ונתנה לי להרגיש שאני בידיים טובות. לכל אורך הדרך מור ליוותה אותי באופן אישי ומקצועי כאחד ולא יכולתי לבקש ליווי וסיוע משפטי טוב יותר, הגון וישר כמצופה. אני שמחה להעביר הלאה את ההמלצה שקיבלתי אני.
     

מאמרים מאת מור כרמי- עורכת דין ומגשרת
מור כרמי- עורכת דין ומגשרת
פניה ישירה אל מור כרמי- עורכת דין ומגשרת

למעלה