עו"ד ומגשרת אודליה דנוך-שלום

עו"ד ומגשרת אודליה דנוך-שלום

למשרד סניפים בפתח תיקווה ובשהם , פתח תקווה (אזור השרון והסביבה)

בעלת ותק של למעלה מ 12 שנים. עוסקת בתחום דיני העבודה ודיני המשפחה, מרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 7 המלצות

על המשרד

עו"ד אודליה דנוך- שלום חברה בלשכת עורכי הדין מאז שנת 2003, ובעלת ניסיון של מעל 12 שנה בעריכת דין.

בעלת תעודת גישור מאוניברסיטת בר אילן.


בעלת משרד עורכי דין עצמאי בתחומי עיסוק של דיני עבודה, דיני משפחה ומשפט אזרחי.

 

הועסקה בעבר כעורכת דין בכירה במחלקת דיני העבודה של משרד ש. הורוביץ' ושות'.

 

עוסקת בתחום דיני העבודה על כלל היבטיו, הן משפט העבודה האישי והן הקיבוצי, בעלת ניסיון בניהול תיקי ליטיגציה בערכאות השונות של בית הדין לעבודה ובגישורים, מתן חוות דעת משפטיות, עריכת הסכמי עבודה ועוד. רובם המכריע של הסכסוכים בדיני עבודה אשר טופלו על ידה ואשר הגיעו לשלב פסק דין הסתיימו לטובת הלקוחות.


בעלת ניסיון עשיר בייצוג גופים פרטיים, ממשלתיים וציבוריים מהגדולים והמובילים בישראל. מבין הלקוחות להם העניקה שירות משפטי ניתן למנות את: הסתדרות מדיצינית הדסה, חברת החשמל לישראל בע"מ, טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ, דובק בע"מ, הארגון הארצי של מפעלי השמירה והאבטחה, חברת נמל חיפה בע"מ, קבוצת פליינג קרגו, פרחים ישיר בע"מ, ידע מחקר ופיתוח בע"מ, שגרירות בריטניה בישראל, תיאטרון גשר והאגודה למלחמה בסרטן.


בנוסף עוסקת בדיני משפחה
 (גירושים, רכוש, מזונות אישה, מזונות ילדים, משמורת צוואות ועוד). בעלת ניסיון רב בהוראה אקדמאית, מרצה בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר-אילן בתחום דיני משפחה. פועלת בשיתוף פעולה עם נעמ"ת.

 

מגשרת מוסמכת מטעם אוניברסיטת בר אילן, עוסקת הן בסיכסוכי גירושין והן בדיני עבודה.
 

השכלה: תואר ראשון במשפטים בהצטיינות יתרה (אוניברסיטת בר-אילן) ותואר שני במשפטים בהצטיינות (אוניברסיטת בר-אילן). 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 7 המלצות)
  • 26/07/2020

    עבדתי יחד עם אודליה במשרד ש. הורוביץ וחזרתי כלקוח לאחר שאודליה בחרה לצאת עצמאית. אודליה טיפלה בעניין שלי במקצועיות מדהימה. הכל נעשה ברגישות, הבנה, מסירות ודרך ארץ. תמיד ממליץ בחום לכל מי שמחפש עורכת דין בתחום!
     

  • 20/07/2018

    היגעתי אליה מהמלצות באינטרנט. לא התאכזבתי. ישרה והגונה. סרגל! העמיקה, השקיעה ונלחמה במלוא כוחה בתיק. נדיר למצוא עו"ד מסוגה. ממליץ מאד.
     

  • 13/09/2017

    אחרי שמספר עורכי דין "גמגמו" עם התיק שלי, אודליה לקחה את זה בשתי ידיים ועם הרבה סבלנות ומקצועיות טיפלה בנושא והביאה לתוצאות הרצויות. הוגנת במחיר והוגנת ביחס ללקוח. ממליץ בחום
     

  • 05/09/2017

    הגעתי לאודליה בעקבות המלצה של חברה וכבר בדקות הראשונות לפגישה הבנתי שמצאתי פרטנר. אודליה היא שילוב מנצח של כל מה שצריך בעורך דין: ידענית גדולה, יצירתית ביותר, מנוסה מאוד במגרשים של הגדולים (עבדה כעו"ד בכירה בש.הורוביץ) וישרה כמו פלס. אבל יותר מכל הרשימה אותי ההרתמות והמגוייסות שלה לתיק מסביב לשעון ובכל עת. ממליץ בחום בכתב
     

  • 09/01/2017

    אודליה נתנה לי טיפול מסור מהרגע הראשון בצורה הכי טובה ואם המענה הכי טוב שיכול היה להיות ממליץ בחום רב!!
     

  • 08/11/2016

    למה להאריך במילים. פשוט עורכת דין מעולה.
     

  • 06/11/2016

    עו"ד מעולה. הוגנת במחיר, לא מנסה להכניס לסכסוכים משפטיים כדי לנפח את השכר הטרחה שלה. יודעת על מה כדאי להתעקש ועל מה אין טעם להתווכח. ממליץ מאוד.
     

מאמרים מאת עו"ד ומגשרת אודליה דנוך-שלום
עו"ד ומגשרת אודליה דנוך-שלום
פניה ישירה אל עו"ד ומגשרת אודליה דנוך-שלום

למעלה