עו"ד עמית בן עמי

עו"ד עמית בן עמי

גולדברג 2 , רחובות (אזור השפלה והסביבה)

משרד עורכי דין עמית בן עמי ושות` עוסק בתחומי המשפט האזרחי לרבות מקרקעין ומשפט מסחרי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 1 המלצות

על המשרד

משרד עמית בן עמי ושות' הינו משרד עו"ד העוסק בתחומי המשפט האזרחי - מסחרי ומקרקעין. משרדנו מתאפיין ברמת מקצועיות גבוהה, יצירתיות ויחס אישי, אשר מעמיד לרשות לקוחותיו את שרותיו בתחומי המשפט הבאים:

 

  • תחום המקרקעין – לאורך השנים צבר משרדנו ניסיון רב בטיפול בעסקאות מקרקעין שונות. למשרדנו ידע רב במכלול הנושאים המקצועיים בתחום המקרקעין, לרבות בניהול עסקאות מורכבות. ניסיון זה מאפשר לנו להציע ללקוחותינו מענה מקצועי במכלול העסקאות הרלוונטיות לתחום הנדל"ן, לרבות נכסי מגורים,משרדים ומסחר, על היבטיהם השונים, הסכמי מכר, שכירות, עסקאות קומבינציה, היבטי תכנון ובניה, מיסוי, מימון ועוד, המצריכות ידע רב בתחום ויכולת ברמה גבוהה. משרדנו מלווה את לקוחותיו החל משלב הראשוני של המו"מ ועד לרישום הזכויות.

 

  • תחום המשפט המסחרי – למשרדנו ניסיון עשיר ורב בתחום המשפט המסחרי. משרדנו מספק ללקוחותיו במגזרי התעשייה, המסחר, והשירותים, ייעוץ משפטי מסחרי ברמה גבוהה, במגוון רחב של תחומי פעילות, על מכלול היבטיהם המשפטיים, והכל תוך הבנת תחום העיסוק של הלקוח אותו אנו מייצגים. משרדנו מטפל, בין היתר, בעיצוב וניהול מו"מ, בדיקות נאותות וביצוע של עסקאות. בניסוח של מגוון הסכמים מסחריים ועסקיים בתחומים שונים ומספק ללקוחותיו פתרונות מיידים מתוך התבססות על ידע משפטי מעמיק ונרחב, ביחד עם ניסיון רב שנים והבנת הצרכים העסקיים של הלקוח.

 

  • ייצוג משפטי (ליטיגציה) – משרדנו צבר ניסיון רב בייצוג לקוחותיו בניהול הליכים משפטיים מורכבים בבתי המשפט השונים. משרדנו מייצג צדדים בתביעות והליכים משפטיים שונים, תוך גילוי נחישות, מקצועיות ויצירתיות. משרדנו מופיע ומייצג את לקוחותיו בתחום הליטיגציה כמעט בכל הערכאות, לרבות: ייצוג בבתי משפט השלום, בבתי משפט המחוזיים, בבתי הדין לעבודה, בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים. בנוסף, משרדנו מייצג את לקוחותיו בהליכי בוררות וגישור.

 

  • מעורבות חברתית – משרדנו מאמין כי מחובתו לעבוד בתוך ולמען הקהילה בסיוע ועזרה לשכבות החלשות בחברה. התנדבות ופעילות במסגרת הקהילה הינה זכות וחובה למשרדנו ואנו מאמינים, כי היא היא אבן היסוד של כל הצלחה ושגשוג. בין היתר, משרדנו מלווה באופן עקבי ופעיל עמותות וגופים, הפועלים למען האוכלוסיות החלשות בחברה ומעניק לגופים אלה ייעוץ וייצוג משפטי שוטף, ללא כל תמורה.
     

פרטי התקשרות:

רח' גולדברג 2, ת.ד.  700  רחובות 7601602


 

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 1 המלצות)
  • 26/09/2016

    עורך דין מהשורה הראשונה! תודה רבה על התמיכה והייעוץ המקצועי!
     

עו"ד עמית בן עמי
פניה ישירה אל עו"ד עמית בן עמי

למעלה