משרד עו"ד ונוטריון שי ליזרוביץ

משרד עו"ד ונוטריון שי ליזרוביץ

רחוב משה לוי 11 (מול קניון הזהב) , ראשון לציון (אזור המרכז)

עו"ד שי ליזרוביץ חבר לשכת עורכי הדין משנת 2004 ועוסק בתחום נזקי הגוף. במשך השנים התמקצע עו"ד ליזרוביץ בתביעות נזיקין, ביטוח וייצוג מול ביטוח לאומי.

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

5.0

התקבלו 13 המלצות

על המשרד

עו"ד שי ליזרוביץ בוגר תואר ראשון .LL.B במשפטים ומצטיין דיקן. עם סיום לימודי המשפט עבד אצל עו"ד יוסף מלמן ז"ל שהיה אחד מעורכי הדין המובילים בתחום הנזיקין והביטוח בארץ. עו"ד שי ליזרוביץ חבר לשכת עורכי הדין משנת 2004. במשך שנות פעילותו התמקצע בתחום נזקי הגוף והרשלנות ורכש ידע פרקטי אדיר בניהול מגוון רחב של תיקים בנושא זה.

 

המשרד מספק מענה משפטי בכל תחומי הנזיקין:

 

  • תאונות דרכים
  • תאונות עבודה
  • תביעות ביטוח
  • ייצוג נפגעי תאונות
  • ייצוג בוועדות הרפואיות השונות כולל ביטוח לאומי
  • תביעות אובדן כושר עבודה ועוד.

 

משרד עורך הדין שי ליזרוביץ בנה את המוניטין שלו ע"י ייצוג מקצועי ללא פשרות והצלחות מוכחות בתחומו. השירות במשרד ניתן ברמה הגבוהה ביותר אך לא על חשבון מקצועיות וידע משפטי ממוקד, בכדי לספק ללקוחותינו את ההסדר הגבוה ביותר אשר מגיע להם לפי החוק.

 

השאיפה התמידית של עורך דין ליזרוביץ היא פיצוי מקסימלי בפרק זמן מינימלי!

שפות: עברית

תחומי עיסוק

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 13 המלצות)
  • 23/01/2023

    ברצוני לשבח ולהודות לעו"ד שי ליזרוביץ על ייעוץ וטיפול מסור ומקצועי. פניתי לשי בעקבות תאונת דרכים של בני,שהתיק לא היה פשוט. שי נלחם ועשה עבודתו נאמנה והכל בנועם וביעילות ובסופו של דבר הגיע למטרה מעל ומעבר למצופה. תודה רבה שי על הכל. ממליצה בחום!!
     

  • 10/05/2020

    ממליצה בחום על עו"ד שי ליזרוביץ. פניתי אליו בעקבות תאונה בפגיעה בעמוד השדרה. שי טיפל במקצועיות, ביעילות ובנועם רב בתביעה שלי. התוצאה הייתה לשביעות רצוני המלאה.
     

  • 05/05/2020

    מקצוען אמיתי, יסודי, ההתנהלות שלו מול ביטוח לאומי וגם בבית המשפט ראויים לשבח.
     

  • 11/02/2020

    ברצוני לשבח ולהודות לעו"ד שי לזרוביץ על ייעוץ מקצועי ומסור ביותר במהלך תביעה מול ביטוח לאומי על תאונת דרכים בדרך לעבודה. ייעוץ מלא ומקיף, התמודדות מול ועדות רפואיות עוינות, וכן מול חברת ביטוח תוך הפגנת מקצועיות וניסיון רב בהליכים ובסעיפי החוק שהביאו למימוש כל זכויותיי, כולל כאלה שכבר רציתי לוותר עליהן...
     

  • 15/01/2020

    פניתי לשי בעקבות תאונת עבודה. שי עשה עבודה נפלאה. גם כשאני חשבתי לוותר על התביעה הוא הסביר לי מדוע לא כדאי לי לוותר (כאבים שיכולים לחזור בעתיד). שי הוא איש מסור, עושה את עבודתו נאמנה, כל כולו מסירות ואמינות. וכמובן שזכיתי בסכום כספי שלא ציפיתי לו אפילו. תודה רבה רבה שי. כן ירבו כמוך.
     

  • 28/07/2019

    חייב לומר על עורך דין שי לזרוביץ שהוא סופר מקצוען אמין בעל יכולות בלתי רגילות פניתי במקרה שלי הגעתי אליו בגין תאונת דרכים שעברתי רוצה להודות לך על המקצועיות אתה תותח מקצוען אמיתי וזכיתי שאתה ייצגת אותי מול חברת ביטוח ממליצה בחום שי בשטח כל חברות הביטוח במתח תודה רבה על הכל
     

  • 13/05/2019

    פניתי לעו"ד לזרוביץ בעקבות נזקי גוף מתאונת דרכים שהייתה לי מדובר בעורך דין המקצועי ביותר, אמין מאוד וגם התוצאות מדברות בעד עצמן ממליצה בחום!
     

  • 25/10/2018

    פנינו לשי בעקבות המלצה שקיבלנו עליו, ואכן כל הדברים הטובים ששמענו עליו התבררו כנכונים. משיחת הטלפון הראשונה אליו התוודענו למקצועיותו וסבלנותו הרבה, וכמובן שהמשך טיפולו בתיק שלנו נעשה בצורה יסודית, מעמיקה, מקצועית ומרשימה ביותר. טיפולו של שי נתן לנו תחושת ביטחון שאנו בידיים טובות ויש על מי לסמוך. אין ספק שנמליץ עליו לכל מי שיצטרך יעוץ משפטי. אנו מודים לך מאוד, איה ואייל.
     

  • 19/02/2017

    חייב לציין שעורך הדין שי ליזרוביץ הוא יחיד מסוגו. המקצועיות והסבלנות שלנו הם דוגמה למופת. גם ברגעים שאני עמדתי לוותר על התביעה שי לא היה מוכן לשמוע. בסופו של דבר זכיתי בתביעה מול ביטוח לאומי שעזרה לי מאוד. הכל בזכותך שי, תודה על הכל!
     

  • 17/02/2017

    שי לייזרוביץ הוא עורך דין מבריק, מקצוען אמיתי, עם נסיון רב ופשוט בן אדם שכיף לעבוד איתו. כשהגעתי אליו לייעוץ קיבלתי רושם שאני בידיים טובות ובהמשך השתכנעתי יותר ויותר כמה הוא יסודי ואמין. הוא עשה את עבודתו מעל ומעבר למצופה. מומלץ בחום!
     

משרד עו"ד ונוטריון שי ליזרוביץ
פניה ישירה אל משרד עו"ד ונוטריון שי ליזרוביץ

למעלה