לפני כחודש טכנאי הוזמן לתקן המקרר שלי וגילה בו דליפת גז נקב במחיר וקיבל. הטכנאי נשלח ע"י חברה המורשית ע"י היבואן.
התיקון כשל (בהלחמת הצנרת) והטכנאי אף נאלץ להודות בכך בביקורו השני, בלית ברירה משום שהיה צריך לחזור על ההלחמה. הכשל (דליפת גז לאחר התיקון) התגלה רק מס' ימים לאחר התיקון הראשון והביא לנזק כספי ממשי וניכר עקב אובדן התכולה (המחודשת) שבמקרר. כמו גם לסבל וטירחה רבה בעקבות זאת.
אוסיף כי מהתבוננות בעבודת הטכנאי בשני הביקורים, למדתי בעקבות ביקורו השני כיצד היה יכול למנוע את הכשל בראשונה, ומכאן שכשלונו עלה לכדי רשלנות .
לאחר שעמלתי בשך כמה ימים על תביעה קטנה - יצרתי קשר עם שי"ל על מנת לשאול דבר מה לגבי הנוסח וכן איזה מיקום ביהמ"ש אליו אפנה את התביעה.
אך העו"ד? או המתמחה שחזר אלי ושמע את תוכן התביעה
הוריד לי את הרוח מהמפרשים באמירה שזה "לא עובר" והתביעה צפויה להידחות.
שאלתי היא "האומנם"? רגע לפני שאני זורק את התביעה שעמלתי עליה מס' ימים לפח, החלטתי לבדוק האם יש צדק בדבריו.
אודה לך על תשובתך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
