שלום שמי אורי
סטודנט לראיית חשבון
מצאתי בפורום של לכשת רואי חשבון בישראל דברים שכבייכול נאמרו בשמי בדבר שנאתי למקצוע והסבל שנגרם לי במקום עבודתי. יש לציין כי הדברים לא נאמרו על ידי. צויין שם שמי ושם משפחתי, כמו כן יש שם כבייכול תגובה לדברים ע"י אחד מבני כיתתי שלא נכתבו על ידו.
האם יש לי עילה לתביעה (אני ידוע ע"י מי הדברים נרשמו) ואם כן מה הם הפיצויים שאני יכול לקבל ומה הנתבע עלול לקבל כעונש מלבד פיצויים
בתודה מראש אורי
אם יש לך הוכחות בדבר מי כתב את הדברים.יש עילה לתביעה.
לחצ/י למידע על מנהל הפורום: עורך דין ירוחם אדלר 055-4533146
יש הערכה לגבי כמה אפשר לקבל והאם יכול להיפתח לו תיק פלילי?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
