בחוזה כתוב "מוסכם כי החלק היחסי בדמי המזונות של כל ילד ישולם עד לגיוסו לצבא . במהלך תקופת שירות החובה הצבאי של כל ילד יקטן חלקו היחסי בדמי המזונות לכדי מחצית במידה ומי מהילדים לא ישרת בצבא ,יסתיים תשלום המזונות עבורו עם הגיעו לגיל 18 או עם סיום לימודיו התיכוניים לפי המאוחר." שאלתי היא מה קורה בתקופת שנת השירות או בתקופה שבין התיכון לצבא? תודה
אמיר שלום
מתנצלת על העיכוב עברנו משרד
אם אין חיוב בהסכם לעניין שנת שרות אז אין חוב , אבל , ביהמ"ש יחייב בתשלום . כי בשנת שרות אין לילד כל הכנסה . כך גם לגבי התקופה עד הצבא .
להגיע להסדר עם האמא זו הדרך המומלצת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה