שלום. אני מעוניינת לתבוע מאבי מזונות בזמן שירות צבאי (הבנתי שמגיע לי שליש ממה שקיבלה אמי לפי חוזה הגירושין). במהלך 15 שנים אבי לא העלה את המזונות לפי המדד ושילם סכום קבוע לאורך כל השנים (יש לציין שבחוזה היה עליו לשלם את הסכום לפי המדד), האם עליי לחשב את ההפרש של המדד ולפיכך לתבוע את מה שמגיע לי כרגע, או שעליו לשלם שליש ממה ששילם ללא ההצמדה רטרואקטיבי?
את המדד רטרוקטיבית שנתיים בלבד תוכלי לתבוע בלשכת ההוצאה לפועל. לעניין מזונות מעתה ואילך, עליך להגיש תביעת מזונות מסודרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בבית הדין הרבני הסיכוי קלוש, אלא אם המדובר בדיני צדקה כאשר הגבר במצב קשה ביותר, ואף אז רוב הסיכויים שלא ייפסקו מזונות לגבר אלא יפנו הגבר לדרוש מהמוסד לביטוח לאומי. ...
המשך תשובה