שלום רב. הגרוש חידש תשלומים של חוב המזונות באופן חודשי ( אין יות מזונות חודשיים והילד בן 20 אך ישנו חוב העבר בגין אי תשלום) אך התשלום החודשי הינו קטן יחסית לגובה מהחוב הכולל. בצעתי ביטול ההליכים עם חידוש התשלום, אל כרגע מעוניינת לחדש ההליכים ולדרוש מהחייב לשלם יותר . 1- האם ניתן לחדש ההליכים בהוצ״לפ למרות שהחייב משלם? 2- האם ניתן לחייב את בת זוג של החייב לשלם את החוב ע״ ההליכים כמו הטלת עיקול על חשבונה או משכורתה? תודה
שלום רב
משרדנו לא מתמחה בתחום ההוצאה לפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הוצאות חריגות הינן בדרך כלל הוצאות רפואיות וחינוכיות. שיעורי עזר וטיפולים רגשיים הינם חלק מהם. לדעתי רצוי לפנות לבית המשפט על מנת בבקשה להבהרה טכנית את ענין זה....
המשך תשובה