יש לי ילד בן שנה ותשע ואני בחודש שביעי להריון...כמה אני אמורה לקבל מזונות? האם יש גם מזונות אישה? האם גם בזמן הריון אני אמורה לקבל תוספת על הרייון וכמה חודשים אחרי לידה בעל חייב להוסיף כי אני עוסק פטור ואין לי חופשת לידה בתשלום?
ניתן להגיש תביעת מזונות. אנא צרי עימנו קשר טלפוני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. בהנחה שהסדרי השהות של ההורים עם הילדים זהים, אתה אמור לשלם סך של כ - 150 ש"ח לכל ילד בתוספת מחצית הוצאות רפואיות וחינוכיות. אשמח להסביר לך באופן מדויק אם תואיל ליצור עמי קשר טלפוני לטלפון 054257...
המשך תשובה