שלום. יש לי ילדה בת 17 הנמצאת במוסד לילדים מפגרים - היא נמצאת במוסד מזה מספר שנים,המוסד הינו מוסד סגור ( הילדה לנה שם ). אם הילדה מקבלת קיצבה חודשית עבורה מהביטוח הלאומי. אני גרוש מזה 14 שנים ואני משלם מזונות עבור הילדה 1600 ש"ח בחודש. רציתי לדעת מה אומר החוק במקרה מהסוג הזה כשהילדה תגיע לגיל 18. 1. האם עליי לשלם שליש מהסכום כנהוג למשך שנתיים ? 2.במידה ואני משלם שליש מהסכום למשך שנתיים,לאחר השנתיים הללו - האם יש מצב שבית המשפט יכול לחייב אותי בתשלום חודשי נוסף בשל מצב הילדה ? תודה .
שליש משלמים בדרך כלל בתקופת הצבא
רצוי שתיוועץ בענין זה עם עו"ד שמתמחה בילדים עם צרכים מיוחדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה