אני בתהליכי גירושין ובעלי שעוד מעט יהיה הגרוש שלי לא העביר לי את הסכום שהיה אמור להעביר לי, האם אני יכולה ללכת להוצואה לפועל אם אין ברשותי גט?! המשכורת שלי 6 וחצי .. מביטוח לאומי אני לא זכאית לקצבה
לא ברור עבור מה היה אמור להעביר לך כסף? אם יש החלטה שאמור להעביר לך מזונות, אז ניתן לנסות לממשה באמצעות ההוצאה לפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

סיכוי גבוה לאור ההבדלים בהכנסות, כפוף לגובה צרכי הילדים. לצורך יעוץ מעמיק יותר הנך מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני ...
המשך תשובה