נשואה 10 שנים+2 ילדים הגשתי בקשה לגט בעלי עצמאי עובד בשחור והשומות שלו נמוכות בהתאם לבעלי דירה ברשותו ועל שמו. הדירה מושכרת בשכום של כ 3500 בחודש מסכים לשלם מזונות 2500 שקל בטענה שאין לו יותר מכך הילדים בני 8.5 ו-5.5 מה עליי לעשות? תודה רבה
אם אין הסכמה וכבר קיימת תביעה לבית הדין הרבני בענין גרושין את יכולה להגיש תביעות, בין היתר,למזונות ומשמורת ילדים ותביעה רכושית לענין הדירה והרכוש המשותף. רצוי שתצרי קשר עם משרדנו על מנת לקבל יעוץ משפטי מעמיק יותר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה