שלום אני גרוש כבר כמה שנים ומשלם על שני בנים בני 12.13 1500 שח..הם נמצאים כל אחד בפנימיות נפרדות.הגרושה עובדת וחיה לבד .בדירת 2 חדרים.סליחה על השאלה אבל על מה אני משלם בדיוק? האמא רואה אותם לא כל יום..הם רוב הימים בפנימיה ובתי ספר..רק סופש הם נפגשים איתי או עם הגרושה..יש לציין כי הגרושה לא נשואה אני נשוי בשנית עם תינוק בן שנה וחצי..האם יש עילה להוריד מהמזונות? יש סיכוי בכלל בגלל שיש לי ילד מאשה אחרת ..תודה אופיר
לכאורה יש עילה להפחית בעלות מדור. לא ידוע מה היו הנסיבות בעת הפסיקה בזמנו בדבר מזונות הילדים. כיום בהתאם להלכה החדשה באשר לילדים מעל גיל 6 שנים, וילדיך מצויים בקבוצת הגיל הזאת, יתכן וניתן להפחית המזונות. בית המשפט אמור לבדוק אם חל שינוי נסיבות מהותי, יבדוק הכנסות והוצאות ההורים, מהם צרכי הילדים והיקף זמני השהות עם הילדים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. קצבת נכות נועדה אך ורק לטיפולים הקשורים לנכות. אם גובה הקצבה מספק את כל הטיפולים ונותר עודף כי אז ביהמ יבחן האם ישמש ההפרש כחלק מהמזונות. לענין הגדלת מזונות, ביהמ יבחן האם קיים שינוי נ...
המשך תשובה