האימא של ביתי בת ה3 וחצי רשמה אותה לחוג בלט פרטי בלי להתייעץ או לעדכן אותי. רק אחרי שהתחילה את החוג הודיעה לי. בהסכם המזונות כתוב במפורש "הצדדים יישאו במשותף בהוצאות חינוך כדלקמן: מטפלת,מעון,גן,צהרון,חוג אחד, מחזור קייטנה אחד בקיץ עד גובה עלות של קייטנת "באזור מגורי הילדה. "בחירת הפעילות תעשה בהסכמה בין ההורים לאחר היועצות עם הקטינה" "מוסכם על הצדדים שכל הוצאה חריגה שההורים לא הסכימו ביניהם מראש על הוצאתה, יישא בתשלום ההורה שהחליט להוציאה" שאלה ראשונה לאור הסעיפים הנ"ל האימא הפרה את ההסכם ולא הודיעה לי ולא התייעצה איתי לפני הרישום לחוג האם עליי בכל זאת להשתתף בעלותו? שאלה שניה גם אם היתה מודיעה ומתייעצת הייתי מסרב היות ביתי קטנה כל כך ושעלולה להיפצע בחוג כפי שהאימא בעצמה נפגעה בחוג דומה, האם גם אז יכולתי לא להשתתף בעלות החוג?
אם הוסכם כי בחירת חוג חייבת הסכמה ואין כזו כי אז לכאורה האם פעלה בניגוד להסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם כבר קיים פסק דין לענין מזונות, עליך להראות שינוי נסיבות מהותי. אם הנך משלם כל החוגים, והם אמורים לחול מחצית עליך, כי אז הנך רשאי לעתור לחיוב הגרושה במחצית הסכום במסגרת ההוצאה לפועל....
המשך תשובה