אני משלם 6000 שח לחודש עבור 3 ילדים. גרושתי ואני משתכרים שווה בשווה. 1. אני נשוי בשנית, האם בשל כך אדרש לשלם יותר? 2. האם לאור הפסיקה החדשה, ניתן לצמצם את תשלום המזונות משמעותית? )הילדים אצלי במשמורת רגילה של פעם בשבוע וכל סופ"ש שני) תודה רבה
ההלכה החדשה תחול, אם תחול, כעקרון אם יהיה שינוי נסיבות מהותי ובכפוף לגיל הקטינים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה קשורה במספר פרמטרים - זהות הערכאה המשפטית - בית דין רבני או בית משפט למשפחה, הסדר זמני השהות וגובה צרכי הילדים....
המשך תשובה