אנחנו פרודים כבר שנה, בעלי עזב את הבית ומאז בקושי בקשר, בטח שלא משתתף בהוצאות של הילדים או של הבית. הגשתי תביעת גירושים אבל זה בטח ייקח זמן עד שנתגרש בפועל. אני יכולה בינתיים לתבוע אותו על מזונות? תודה
ברור שניתן ואפילו הכרחי אם האב לא משלם את הוצאות הילדים. הנך מוזמנת ליצור קשר טלפוני עם משרדנו לצורך קבלת יעוץ משפטי מעמיק יותר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית, כל עוד לא חל שינוי בהחלטת ביה"מ, כי אז חייב האב לשלם מזונות לפי ההחלטה. לגבי השאלה מי מקבל הקצבה - יש לפנות לביה"מ אם לא נאמר בהחלטתו....
המשך תשובה