בתי עושה תפקיד גברי בצבא משמע השרות הסדיר הוא שנתיים ושמונה הגרוש הפסיק לשלם מזונות לאחר שנתיים שהילדה בסדיר כי טוען שסיימה סדיר מה החוק? והאם זה הגיוני? הרי היא ממשיכה להיות חיילת עוד 8 חודשים, כלום לא השתנה?
יש לפעול בהתאם להוראות פסק הדין או ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מעל גיל 6 שנים נקבעים המזונות בבית המשפט לענייני משפחה בהתאם להלכת בג"ץ 919/15 ולפיה - בית המשפט בודק מה יחס ההכנסות בין הצדדים, מה יחס היקף זמני השהות של כל אחד מההורים עם הקטין, מהם הוצאות הקטין. בב...
המשך תשובה