מה הנוהל לגבי פתיחת תיק הוצל"פ על אי תשלום מלוא סכום המזונות (משלם חלקית- את מה שבא לו משלם והשאר נתון לחסדי אלוהים)? האם ניתן לפתוח תיק למרות שמשלם חלקית?
שלום קרינה
אני ממליצה להגיע להסכם מיידי עם האב שישלם את המזונות בהוראת קבע בבנק .
אם מסרב , לפתוח תיק הוצל"פ גם על החלקיות . חנה כהן עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עו"ד ונוטריון מוטי גרטל
055-4547092
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המשמעות של הצמדה למדד כל 3 חודשים ללא חיובים רטרואקטיביים משמעו - כל 3 חודשים משווים בין המדד הידוע של לפני 3 חודשים לבין המדד החדש. אני מציע שתבצע חישוב מלפני שנתיים ועד היום, תוודא מה המדד החדש נכון...
המשך תשובה