שלום רב...אם מישהו זייף את חתימתי באיזשהו הסדר מול בנק וגם של עוד 2 אנשים. אני מאוד רוצה להגיע למי שביצע (יש כמה חשודים שאכן לפי שופט הם חשודים) . האם אני נגשת למשטרה הם בטוח יגיעו למזייף או שאני יכולה לתבוע את כל החשודים ואז בתהליך של התביעה ייתגלה המזייף? כי הבנתי שהרבה פעמים סוגרים תיקים במשטרה. תודה רבה
עדיף ראשית להגיש תלונה ולדחוף על מנת שהחקירה תמוצה והחשודים ייחקרו ויעמדו לדין. הדבר יתן לך מקדמה נחוצה וחיונית בכל הליך אזרחי בעתיד .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
יש הבדל גדול בין "לא זוכר" לבין "לא חתמתי". ככל שהמסמך שהוצג הוא לא מסמך עליו חתמת - יש להעלות זאת בחקירה, לוודא שהחוקר כותב את טענותיך ולדווח למח"ש....
המשך תשובה