שלום. זומנתי לחקירה במשטרה נודע לי שזה על הודעה כזובה וקשירה לביצוע פשע... בקיצור גנבו לי את הקטנוע והגנב ברח להם. המשטרה חוקרת אותי בדרך שאני ברחתי מהם. גנבו לי את הקטנוע לפני שנה ורק עכשיו נודע לי שזה אצל המשטרה היה לי גם כסף ועוד כמה דברים שם והחוקר אמר לי שזה אצלהם. אז שיחררו אותי משם בערבות עצמית ועכשיו אני רוצה את הקטנוע והדברים שלי הרי שנה זה מספיק זמן אצל המשטרה מה אני עושה כדי להלחיץ אותם להחזיר לי אותו עם הדברים שלי תודה
אתה יכול לפנות לסנגור פלילי על מנת שיגיש בשמך בקשה להחזקת תפוס לפי סעיף 34 לפקודת סדר הדין הפלילי. לעתים הדבר מסתכם בפנייה לגורם החקירתי ולעתים יש צורך גם בפנייה לבית המשפט.
אתה מוזמן לפנות אלי ככל שתראה לנכון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
לקיחת טביעות אצבע הינה חלק מפעולות החוקר בזמן פתיחת התיק כנגדך וכחלק מהמאגר. בכדי להבין האם "מדובר בהגנה עצמית" יש צורך בנתונים נוספים אשר יציגו את האירוע בפירוט רחב יותר. כמו כן, במידה והותקפת - עלי...
המשך תשובה