מתחת לבית שלי יש גן ילדים שמתנהל בצעקות. פעמיים הקלטתי (שמע) את מה שמתנהל שם ושלחתי להורה שהילד שלו בגן. אותו הורה שלח לבעלת הגן והיא עושה מאמצים לאתר אותי כדי לתבוע אותי כי לטענתה אסור להקליט ילדים. אציין שההקלטה הייתה ממרפסת ביתי, לא רואים את הילדים וגם כמעט לא שומעים אותם, אלא רק שומעים את הגננת שצועקת. האם יש לה עילה לתבוע אותי? האם אסור לי להקליט ממרפסת ביתי? תודה
(1).jpg)
על פניו, לא נראה שיש לך ממה לחשוש מאחר ואותן צעקות - הגיעו עד "המרחב הפרטי שלך". שם בוצעה ההקלטה.
יחד עם זאת, בכל הקשור ל"תביעות בבית המשפט" - ממליץ לך להתייעץ עם עו"ד שעוסק בתחום הנזיקין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
הדבר תלוי בעבר הפלילי שלך (אם קיים), בכמויות, בהתנהלות שלך בחקירה וכיו"ב. אשמח לסייע ולהבין את הסיטואציה המלאה, באופן פרטני, במס` הנייד המופיע מטה. ...
המשך תשובה