הי, עצרו את האחיין שלי על שימוש בסמים הוא אמר שסירב לחתום על התצהיר כי השוטר לא פירט את כל הגרסה שלו וכתב רק את הדברים בתימצות. מה ההשלכות של כזה דבר?
(1).jpg)
במידה והאחיין שלך יבקש לנהל את התיק בבית המשפט, היעדר החתימה יסייע לו להבהיר כי הודעתו לא נגבתה במלואה.
מדובר על "ראיה", התומכת בגרסתו, כי "הושמטו פרטים רבים מהחקירה".
במידה וטענתו תתקבל, יתאפשר לו "להשלים את החסר" מחקירתו המקורית ואולי, כתלות בנסיבות, לפסול את הודעתו במלואה.
בסיטואציה זו אני ממליץ לכם לפעול לסגירת התיק (בהנחה שלא מדובר על קנס בלבד).
אשמח לסייע באופן פרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
ראשית, עצוב לשמוע על השתלשלות האירועים. אכן מקרה מצער. ככלל, אין "טעם" להמשיך בחקירה במידה שאין את מי להעמיד לדין. יחד עם זאת, יתכנו מקרים בהם קיים יותר מחשוד אחד - ואז החקירה תמשיך כרגיל. כמובן שה...
המשך תשובה