חבר שלי הותקף ע"י מאבטח השבוע באלנבי 40 , המאבטח עיקם לו את היד דחף אותו החוצא ואמר לו באוזן שמגיע לו ושילמד לקח, בטענה שהוא ניסה להתחמק מהזמנת בירה (החוק של המקום אומר שחובה להזמין שתייה על הבר ברגע הכניסה והוא ניסה לשחק אותה ראש קטן ולברוח מהברמן) הזמנו למקום שוטר והוא רק רשם "מספר אירוע לקח פרטים מהתוקף והניתקף" התוקף שיקר ואמר "התקפתי בגלל שהוא תקף אותי ראשון" וכך הסתיים האירוע. האם אפשר לעשות משהו בנידון, או שמאבטח יכול לעשות מה שבא לו במקומות האלה ולהגיד שהוא הותקף ראשון תמיד ולהתחמק מאחריות?
אלה החיים. לא כל אחד מודה בעבירה שביצע. בשביל זה יש משטרה, שתפקידה לחקור לעמת ולמצוא את החשוד האמיתי . על פניו זה לא נראה כתיק שיצמיח כתב אישום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
תאורטית, זכותך שלא למסור את הסיסמה לחוקרי המשטרה. יחד עם זאת, "אובדן זיכרון" שנוגע לסיסמה היא טענה חלשה - ביחס לפלאפון שנמצא בשימוש יום יומי. בכל מקרה, לא ניתן להאשים אותך, בסיטואציה ספציפית זו, ב...
המשך תשובה