הבנתי כי חובת ההתייצבות אינה מעוגנת בחוק , האם זה רלבנטי רק לגבי זימונים בדואר ? נניח והיה זימון בדואר שמצביע על חוסר ראיות ולא כתבו אם זה לצורך בירור או חקירה , ולאחר מכן מתקשרים כדי לזמן טלפונית
אין לי מושג מה כתבת. מה התכוונת במשפט "נניח והיה זימון בדואר שמצביע על חוסר ראיות" . אני 20 שנה עורך דין, מעולם לא שמעתי על זימון שמצביע על חוסר ראיות.
לגופו של עניין, ניתן לזמן לחקירה בטלפון או בדואר .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בכדי לאפשר ייעוץ מקצועי ומלא - יש לדעת את כל פרטי האירוע בצורה פרטנית. בין השאר: מה נאמר, איך נאמר, האם היו נוסעים נוספים ברכב, האם היו עדים לאירוע וכיו"ב. אשמח לסייע באופן פרטני במס` הנייד המופיע...
המשך תשובה