הבנתי כי חובת ההתייצבות אינה מעוגנת בחוק , האם זה רלבנטי רק לגבי זימונים בדואר ? נניח והיה זימון בדואר שמצביע על חוסר ראיות ולא כתבו אם זה לצורך בירור או חקירה , ולאחר מכן מתקשרים כדי לזמן טלפונית
אין לי מושג מה כתבת. מה התכוונת במשפט "נניח והיה זימון בדואר שמצביע על חוסר ראיות" . אני 20 שנה עורך דין, מעולם לא שמעתי על זימון שמצביע על חוסר ראיות.
לגופו של עניין, ניתן לזמן לחקירה בטלפון או בדואר .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אורי בר- משה
055-4532709
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
(1).jpg)
בהנחה שטרם הוגש כתב אישום, למשטרה ישנם 180 להחזיק ב"תפוס". יחד עם זאת, ניתן לפנות לבית המשפט ב"בקשה להחזרת תפוס". בבקשה זו יש לבקש, מבית המשפט, לחייב את היחידה החוקרת להחזרת הפלאפון....
המשך תשובה